[C&C3] Savegames kwijt?

Pagina: 1
Acties:

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:50
Ik heb een heel vreemd probleem gehad met C&C3. Een tijdje terug startte ik het spel op, en tot mijn verbazing was ik ineens al m'n savegames kwijt :?
Ik overal zoeken op de computer, maar ze zijn gewoon letterlijk ineens weg.

Na een tijdje prutsen heb ik toch maar wat savegames van internet gehaald, omdat ik al bij het laatste level van Nod was, en GDI had ik al uitgespeeld.

Ik dus het laatste level van NOD laden, en uitgespeeld. Dan krijg ik een filmpje waarin Kane je uitnodigd om mee te gaan naar z'n "inner circle", maar dan houdt ineens het filmpje op en ga je terug naar de hoofdmenu.

"beetje vreemd eind van de NOD campain" dacht ik. Ik ga dus naar nieuwe campagne om met Scrin te kunnen spelen maar die stond er vreemd genoeg niet bij. Toen heb ik maar op "verdergaan" geklikt, maar dan krijg je ineens de GDI Prologue weer?

Ook het overzicht met alle filmpjes is weg, er staat nu alleen nog dat filmpje in van Kane die je uitnodigt om mee te gaan naar die inner circle.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt :)

• Cpt.Iglo
*schopje*

Echt niemand die iets weet?

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Met een recovery programma kijken of je de savegames nog terug kunt halen? Mischien zijn het hidden files geworden?

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Zijn ze ook uit de mijn documenten map verwijderd of gerenamed?

• Cpt.Iglo
Ik ga een recovery programma proberen! thnx :)
Stom dat ik daar zelf niet op gekomen ben 8)7

@ Dutch_Razor: Ja, dat was juist het vreemde. Ik startte C&C op en al mijn instellingen en savegames waren weg. Alleen mijn profiel bestond nog.

[ Voor 11% gewijzigd door Cpt.Iglo op 21-04-2007 18:30 ]

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
zeker vergeten je spel te updaten. zat in 1 van patches een fix voor dit probleem.

• Cpt.Iglo
dezejongeman schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:33:
zeker vergeten je spel te updaten. zat in 1 van patches een fix voor dit probleem.
Ik gebruik versie 1.04, volgens mij is dat de nieuwste...

• Cpt.Iglo
Hmm, ik heb dus een recovery programma geprobeerd, maar deze herkennen alleen maar bepaalde extensies, en daar vallen de savegames van C&C3 niet onder.

Iemand een tip voor een recovery programma die deze extensie wel zal herkennen?

• Cpt.Iglo
Niemand? ;(
Pagina: 1