[Samsung ML-1610] Knipperende lampjes

Pagina: 1
Acties:

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-12-2025
Mijn Samsung ML-1610 printer heeft wat kuren, en dat terwijl ik 'm zo lang nog niet heb...

Op dit moment (nouja, hij staat nu uit, maargoed) knippert ie 7 maal rood en dan 1 keer groen, een aantal keer. Printen wil ie in ieder geval niet.

De kwaliteit is de laatste tijd heel varierend. De ene keer print ie netjes duidelijk, de andere keer heel vaag en ongelijkmatig, zeg maar vlekkerig.

Nu heb ik ook wel hypotheses.
Misschien is het niet goed om een printer lang aan te laten staan (en het is in mijn studentenhuis, ergo, in mijn kamer, waar het ook een beetje stoffig is enzo) omdat ie dan te heet wordt?
Misschien is de toner op. Maar dat zou wel erg snel zijn, ik heb het ding zo lang nog niet en meer dan 1000 afdrukken heb ik er geloof ik ook niet mee gemaakt.

Iemand een idee?

Verwijderd

je hebt er best kans van dat die combinatie van de knipperende kleuren op het lampje overeen komt met een error code in het boekje van je printer.

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:40:
je hebt er best kans van dat die combinatie van de knipperende kleuren op het lampje overeen komt met een error code in het boekje van je printer.
Nu is het jammer dat het boekje van mijn printer geen troubleshooting bevat....

slecht handleiding, tsja.