Toon posts:

[2000 Exchange] Naam wijzigen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een aantal namen te wijzigen. in mijn active directry, maar het wordt niet doorgevoerd naar outlook.
Ik heb de wijzigingen via de rename box gedaan, maar ook via de general tab. Beide keren werdt het niet doorgevoerd.
Ook heb ik handmatig de RuS geupdate Allemaal geen effect.
Ik ben niet aan de voornamen geweest, alleen de achternaam en display name.

Verder nog een vraag:
In de exchange advanced tab staat een veld Simple display name. Is dit een vervangende naam ofzo ? deze heb ik ook ingevult bij 1 maar voert hij ook niet door.

iemand een idee ?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je wel de display name aangepast ?
De weergave in AD heeft niets met de weergave in outlook te maken.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
ZeRoC00L schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:38:
Heb je wel de display name aangepast ?
De weergave in AD heeft niets met de weergave in outlook te maken.
ja ik heb alle velden behalve de first name aangepast.
Display name had ik juist als eerste gedaan.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:56
Welke versie van Outlook gebruik je? Gebruik je toevallig niet het offline adres boek? Die wordt maar 1 keer per dag gemaakt en gedownload. Kijk eens via webmail of je het daar wel goed ziet.

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:14
Heb je op de client ook het adresboek handmatig gedownload. Dit wordt normaal gesproken een keer per dag gedaan, maar je kunt het ook forceren (via extra->verzenden/ontvangen->adresboek downloaden...

Verwijderd

Topicstarter
Mooie van die adresboek downloaden, maar helaas heeft dat ook niet geholpen. Client ook al gereboot.
ik gebruik trouwens Outlook 2003, maar in de system manager van exchange zijn de namen ook niet verander, ik weet niet of dat de bedoeling is maar neem aan van wel

thanks

Verwijderd

Topicstarter
Correctie hij laat nu de full name wel zien :D

ook in de system manager.

hoe vaak wordt zoiets gerefreshed op de server en client ?

en waar dient de simple display name voor ?

en kan het kloppen dat hij in het adresboek alleen de voor en achternaam laat zien ??
en niet de fullname, en hoe snel refresched dit want het forceren werkt niet. ik zit er nu een beetje mee te spelen.
Bij ons is er namelijk ergens een bug dat als er 2 mensen dezelfde voornaam hebben dat het bij een van de 2 niet meer goed gaat, wat er dan niet goed gaat moet ik maar een keer uitzoeken.
Maar de dubbele naam gebruikers willen wel graag hun full name als afzender.
Is het ook mogelijk hun full name in het adresboek te krijgen ?
of werkt dat morgen ofzo ?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 15:14 ]

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 07:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

Weergave naam in Exchange voor een user zit in Exchange Advanced tabblad onder de user properties.
Pagina: 1