Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[suggestie] TS herkenbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hoi,

Is het misschien een idee om op bij topics de nickname van de topic starter een andere kleur te geven door het hele topic heen.... bijv net zoals bij moderators, maar dan bijv. groen ofzo... zodat duidelijk herkenbaar is wie het topic gestart is... dit lijkt mij wel handig, zeker bij topics van meerdere pagina's groot....

Groeten,

Edward

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/fieldset_ts_closed.gif
en
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/fieldset_closed.gif

?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 12:44 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het driekhoekje naast de naam is rood.
Het bestaat dus al. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
T'is niet zo'n bekende feature, maar de TS heeft voor zijn naam een rood pijltje staan:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/fieldset_ts_closed.gif

spuit 11 :P

[ Voor 4% gewijzigd door Wortelsoep op 19-04-2007 12:45 ]

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
oohhhh... dat had ik niet gezien... excuses...

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
En natuurlijk Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online_ts.gif vs. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online.gif cq. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/offline_ts.gif vs. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/offline.gif

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Edwardvb schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:46:
oohhhh... dat had ik niet gezien... excuses...
Je zou met die herkenningstekens die hier zijn aangegeven wel uit de voeten moeten kunnen. Je zult zien dat wanneer je weet waarop je moet letten, een topicstarter een stuk duidelijker zichtbaar wordt :)

Verwijderd

:) bedankt voor dit topic! Ook ik wist dit nog niet en vond het af en toe vervelend om weer naar pagina 1 van een topic terug te gaan om precies te kijken wie de TS was

Heb nooit op die pijltjes en ventjes gelet, merci :)

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:50:
:) bedankt voor dit topic! Ook ik wist dit nog niet en vond het af en toe vervelend om weer naar pagina 1 van een topic terug te gaan om precies te kijken wie de TS was

Ja dit kan ik beamen... :X

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik kan dat minuscule geval nauwelijks zien... :S Dat poppetje gaat dan nog wel...maar ook met moeite...
Kleurtje van de naam lijkt mij beter...

[ Voor 23% gewijzigd door Saturnus op 19-04-2007 19:00 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:50:

Same here, ik zocht al zo'n optie als op Fok! dat de achtergrond van elke post van de TS in een eigen kleur is.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25
Saturnus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:00:
Ik kan dat minuscule geval nauwelijks zien... :S Dat poppetje gaat dan nog wel...maar ook met moeite...
En dan wil de volgende persoon zijn eigen naam in een ander kleurtje zodat ie z'n posts makkelijker terug kan vinden, etc... Kleurtjes zijn voorbehouden aan mensen die werk verrichten voor GoT/T.net ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Hahn op 19-04-2007 19:02 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

|:( kom er net achter dat je via dat poppetje erachter komt wanneer de gebruiker voor het laatst op het topic aanwezig is geweest!
En ik me af en toe maar afvragen of iemand mijn bericht wel heeft gelezen en af en toe op topics gekomen zonder iets te posten, zonder dat ik wist dat de betreffende personen konden zien dat ik hun bericht wel had gelezen

• SmartDoDo
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is, ik ga er vanuit dat dat al eens is gelezen in De werking van de forumsoftware in het kort wat een onderdeel is van de policy ;)

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Hahn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:02:
[...]

En dan wil de volgende persoon zijn eigen naam in een ander kleurtje zodat ie z'n posts makkelijker terug kan vinden, etc... Kleurtjes zijn voorbehouden aan mensen die werk verrichten voor GoT/T.net ;)
Zoiets heb je toch al? Dan krijg je een groen balkje bij het bericht wat je gepost hebt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25
Mister I schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:06:
[...]

Zoiets heb je toch al? Dan krijg je een groen balkje bij het bericht wat je gepost hebt.
Ah ja, da's waar (heb ik bij mezelf uitstaan dus dat was ik vergeten). Maar ik doelde meer op een gekleurde naam ;)

The devil is in the details.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ja alleen moet je wel aanzetten geloof ik :)

* GoldenSample is een stuk trager dan hann :'(

[ Voor 46% gewijzigd door GoldenSample op 19-04-2007 19:12 ]

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:55

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Vanaf het moment dat we deze feature hebben gebruik ik 'm en ik kan echt niet zeggen dat ik met dichtgeknepen ogen op zoek ben geweest naar wie de TS nou eigenlijk is. Meestal zie je dat gewoon meteen. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 21:11

Cyphax

Moderator LNX
SmartDoDo schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:02:
Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is, ik ga er vanuit dat dat al eens is gelezen in De werking van de forumsoftware in het kort wat een onderdeel is van de policy ;)
Ik heb tenminste één overgang naar nieuwe software meegemaakt, zou het kunnen dat het bij Topix niet kon, en het toen ik mij registreerde ook nog niet in de FAQ stond? :P
Het was voor mij nieuw, hoewel het zou kunnen dat ik het weleens eerder heb gelezen en gewoon ben vergeten. :+

Saved by the buoyancy of citrus

• SmartDoDo
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Cyphax schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:21:
[...]

Ik heb tenminste één overgang naar nieuwe software meegemaakt, zou het kunnen dat het bij Topix niet kon, en het toen ik mij registreerde ook nog niet in de FAQ stond? :P
Topix is van voor mijn tijd en deze feature is niet zo heel oud. Als je enkel bij registratie de algemene faq/policy hebt gelezen dan zul je inderdaad eea hebben gemist ondertussen. Sowieso is het raadzaam zo nu en dan eens te kijken wat we allemaal te bieden hebben, soms leer je echt wat :P

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hahn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:02:
[...]

Verkeerde woordkeuze. Veel TS`ers verrichten, weliswaar minder actief, ook werk voor GoT. Ze geven een berg van informatie en rangschikken dit zodat andere hun voordeel ermee kunnen doen. Dus ze zijn ook gewoon waardevol. :)

Dit geld overigens niet voor elke ts. ;)

Verder moet je wel net weten hoe je een ts kan herkennen. Je zou de balk van de ts even een ander kleurtje kunnen geven als de rest. Dus nu kan je kiezen dat je een balk ziet vanwaar je bent gebleven, dat zo iets ook voor ts`en komt met een ander kleurtje:
Eigen berichten highlighten? *
Die bedoelde ik. ;)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Dit lijkt me (inmiddels) een featurerequest voor highlighting van TS berichten á la de highlight van je eigen berichten, dus → React Bugs en Featurerequests :) .

[ Voor 3% gewijzigd door JHS op 20-04-2007 17:55 ]

DM!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me al beantwoord in de 1e reply

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.