Ik ben momenteel bezig met het inrichten van een sharepoint omgeving, en ik wil graag op de frontpage dat als een gebruiker inlogt en overzicht krijgt van de 5 laatste geupdate documenten van de GEHELE site (dus van alle sites binnen SP). Maar ik kan in SP geen standaard webpart hier voor vinden, en met Google kom ik wel uit op een stuk op MSDN maar ik kom er niet uit hoe ik dit in de FP ga krijgen en configureren.
Ook kom ik wel wat work arounds tegen maar die zijn vooral voor SP 2003, en ik kan me gewoon niet voorstellen dat deze functie niet in SP 2007 aanwezig is. Ben ik nou lomp of is er een webpart voor die ik moet installeren?
*Bouncing Tom wordt een beetje moe van zichzelf. Heb het al gevonden: webpart Content Query toevoegen en dan gewoon de document repository van je keuze aangeven. Hij sorteert al op laatst gewijzigd....
Ook kom ik wel wat work arounds tegen maar die zijn vooral voor SP 2003, en ik kan me gewoon niet voorstellen dat deze functie niet in SP 2007 aanwezig is. Ben ik nou lomp of is er een webpart voor die ik moet installeren?
*Bouncing Tom wordt een beetje moe van zichzelf. Heb het al gevonden: webpart Content Query toevoegen en dan gewoon de document repository van je keuze aangeven. Hij sorteert al op laatst gewijzigd....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 12:41 . Reden: Mag dicht... ]