Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote "Ik zoek deze beltoon" topic

Pagina: 1
Acties:
  • 742 views sinds 30-01-2008

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/2757/beltoonheadnu1.jpg

Iedereen kent het wel, je bent totaal uit gekeken op je beltoon op je mobiel maar je hebt ooit een geluidje gehoort die je graag op je mobiel wilt hebben maar je kan hem maar niet vinden.

Vanaf vandaag is dit topic jouw redding ! :Y)

Let wel even op :

Het downloaden van ringtones via manieren die niet legaal zijn, mogen hier niet worden besproken!

Vorige delen

Not available yet

Handige links

Url:Mobile9
Beschrijving: Deze site biedt veel gratis ringtones aan, je kan er een beperkt aantal per dag downloaden tenzij je je registreerd op de website, registratie is tevens ook gratis. Deze site biedt ook thema's, games en nog veel meer gratis aan voor mobiele telefoons.

Url:Ringtones voor noppes
Beschrijving: Op deze website kan je ringtones gratis downloaden na een gratis registratie, nadeel van deze site is wel dat hij traag is.

Weet jij een link met gratis ringtones ? Vermeld het even in het topic en ik plaats hem hier.

[ Voor 7% gewijzigd door -Thunder- op 19-04-2007 13:48 ]

Blij Met Wilco

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 12:17

mindcre8r

Tradepedia

licht de manier van ringstones die niet legaal zijn even toe.

ik bedoel op modaco is een topic met ringtone requests en is het naar mijn weten niet illegaal om een fragment van een nummer om te zetten in een ringtone.

Dus wat kan je hier aanvragen of waar mag je naartoewijzen? de mission impossible tune is copyrighted materiaal maar mag een ringtone dan weer wel?

Bears and Bulls

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 22:36
ik heb een tijdje geleden in de trein een geluid gehoord van een dinosaurus zoals die in jurassic park te horen was....was op een samsung...is dat een standaard beltoon van samsung of heeft iemand dit geluid...was een oergeluid van ik denk de brontosaurus....de grootste met die lange nek...je kent hem wel....

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik zoek al tijden het mario thema in mp3 form, niet kunnen vinden zover :( (alleen midi's e.d.)

PSN & XBL: Denkoyugo

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Denko schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:55:
ik zoek al tijden het mario thema in mp3 form, niet kunnen vinden zover :( (alleen midi's e.d.)
ik heb wel de powerup in wav maar daar heb je niks aan zeker? ideaal sms geluid.

de rest heb ik ook wel maar dan moet ik ff zoeken, convert naar mp3 is zo gedaan.

Bears and Bulls

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 20:23

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

kijk ook eens op www.ringtonesvoornoppes.nl beetje sloom maar wel gratis (na reggen!!)

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Mildpower schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:50:
kijk ook eens op www.ringtonesvoornoppes.nl beetje sloom maar wel gratis (na reggen!!)
Ik heb hem in de TS gezet :)

Blij Met Wilco

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 22:54
Eindelijk een "ik zoek deze beltoon" topic !!
Ga vanavond eerst thuis eens de genoemde sites bekijken, anders spui ik mijn vragen hier ;)

[ Voor 7% gewijzigd door daanNL op 19-04-2007 11:27 ]

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
ik zoek de t-mobile ringtoon uit de film "the devil wears prada"

Verwijderd

Ik zou graag het geluidje "Dag mooie wereld" van worms willen hebben........(meesterlijk spel was dat trouwens....

• WooK
  • Laatst online: 21-11 00:20

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik zou als ik jou was ff F7'en

I'm not as think as you stoned I am

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zoek een geluidsfragment van Balkenende die zegt: "laten we blij zijn met elkaar!!"
(werd altijd gebruikt bij Pauw en Witteman)

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

mindcre8r schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:42:
[...]

ik heb wel de powerup in wav maar daar heb je niks aan zeker? ideaal sms geluid.

de rest heb ik ook wel maar dan moet ik ff zoeken, convert naar mp3 is zo gedaan.
OEH!! kan je die sturen naar me aub? (dressedforrugby at gmail dot com ) thnx, ik zoek dan wel de melodie verder :(

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Tha

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Forbidden

You don't have permission to access /Prisonbreak/mp3/Theme_Prinsonbreak__my.opera.com Prisonbreak.mp3 on this server.

Ah, rechtermuis knop, opslaan werkt wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door -Thunder- op 19-04-2007 14:35 ]

Blij Met Wilco

Verwijderd

Ik zou de ringtone " mixed" van sony ericsson (laag-mid-hoog) wel weer op m'n m600i willen, en dan zoals ie op de T18 klinkt. Ooit op de K750 geprobeerd als mid maar dat klonk voor geen meter :(

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:30

bonzz.netninja

Niente baffi

Denko schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:55:
u vraagt wij draaien
www.netninja.nl/files/mario.mp3

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• coldasice

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-11 11:27
Ik zou graag als ringtone de tune willen van het einde van southpark. Als de show afloopt krijg je op t eind een koel deuntje. Zou echt über zijn als iemand dat had :P

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

super, hij staat erop :D (wel een beetje zonde dat het maar 32 kb/s o.i.d. en een kraakje erdoorheen) maar ik ben blij niettemin

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Denko schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:39:
[...]

super, hij staat erop :D (wel een beetje zonde dat het maar 32 kb/s o.i.d. en een kraakje erdoorheen) maar ik ben blij niettemin
nog eventjes geduld tot ik mn laptop terug heb van reperatie..dan krijg je ze allemaal ;)

Bears and Bulls

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:30

bonzz.netninja

Niente baffi

Denko schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:39:
[...]

echt waar? Was me nog niet opgevallen. En 32kb voor een ringtone lijkt me niet echt een probleem

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• coldasice
bonzz.netninja schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:47:
[...]

echt waar? Was me nog niet opgevallen. En 32kb voor een ringtone lijkt me niet echt een probleem
De NES heeft een 8-bit sound....hier kun je een handleiding vinden hoe je de sounds uit de emulator haalt.... http://www.tripoint.org/kevtris/nes/nsf.html

altavista heeft een zoekmachine voor geluiden...daar kun je ook allerlei geluiden vinden...als je zoekt op mario bros vind je daar alleen al 1315 hits....

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

coldasice schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:20:
[...]

De NES heeft een 8-bit sound....hier kun je een handleiding vinden hoe je de sounds uit de emulator haalt.... http://www.tripoint.org/kevtris/nes/nsf.html

altavista heeft een zoekmachine voor geluiden...daar kun je ook allerlei geluiden vinden...als je zoekt op mario bros vind je daar alleen al 1315 hits....
ah bedankt, wist ik niet

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

mindcre8r schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 07:22:
[...]

nog eventjes geduld tot ik mn laptop terug heb van reperatie..dan krijg je ze allemaal ;)
jij al helemaal bedant :P

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

Heeft iemand toevallig de ringtone van de telefoon in '24'? Het is best een goed geluidje voor op je gsm? (mag in .aac of in .mp3 formaat zijn, zolang het maar helder klinkt)

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 17:38

^ Wat hij zegt.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

Toch wel, maar ik vind deze allemaal erg "dof" klinken, vandaar dat ik vroeg of er iemand een iets meer "heldere" versie had.

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-11 14:31
Hier nog een site met gratis ringtones: http://www.ranktones.com/

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wij kunnen niet controleren of de genoemde sites in dit topic allemaal legale ringtones bevatten. Daarbij was dit een kick van negen maanden terug, welke ons inziens niet zoveel toevoegt. Iemand die op zoek is naar ringtones, weet deze vast wel te vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.