Toon posts:

geforce 8800 gtx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus geforce 8800 gtx. Nou is mijn probleem ik krijg mijn tv out niet aan de gang. De videokaart zit via een omvormer van s-video naar composite en composite naar scart aangesloten op de tv. (de tv heeft niet meer aansluitingen dan 1 scart ). Ik heb in het control panel van nvidia niks kunnen vinden en in Windows zelf ook niet. Nu is mijn vraag weet iemand mischien hoe ik dit werkende kan krijgen.

(Nou ben ik nog wat gaan zoeken op internet en kwam ik de handleiding van geforce 8800gtx tegen van gygabyte. In die handleiding staat dat in het control panel van nvidia een optie zit bij video en televisie om een wizard uit tevoeren om je tv te detecteren en te kiezen met wat voor kabel de tv out is aangesloten, maar bij mij in het control panel staat die optie er niet bij?.)

Of weet iemand een andere manier hoe ik mijn videokaart kan aansluiten op mijn tv.

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 22:24 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

In ieder geval weten wij wat op je rare schrijfwijze; die moet je verbeteren. |:(
Of je wilt gewoon niet geholpen worden? Dan moet je het vooral zo laten staan...

Verder zie ik dat de meerderheid van je topics zelf geopend zijn. En het zijn nogal simpele dingen. Dus je zou zelf ook wel wat mogen uitzoeken hoor? ;)

[ Voor 76% gewijzigd door MensionXL op 18-04-2007 22:05 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
MensionXL schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:00:
In ieder geval weten wij wat op je rare schrijfwijze; die moet je verbeteren. |:(
Of je wilt gewoon niet geholpen worden? Dan moet je het vooral zo laten staan...

Verder zie ik dat de meerderheid van je topics zelf geopend zijn. En het zijn nogal simpele dingen. Dus je zou zelf ook wel wat mogen uitzoeken hoor? ;)
Ik heb al van alles geprobeerd om het werkende te krijgen op nvidia kaarten maar het lukt me niet in windows xp. Met ATI video kaarten krijg ik het zo werkende

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:09:
[...]

Ik heb al van alles geprobeerd om het werkende te krijgen op nvidia kaarten maar het lukt me niet in windows xp. Met ATI video kaarten krijg ik het zo werkende
Lees eens de FAQ? Daar staat een hele leuke tool in die jij zelf gaat vinden. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
MensionXL schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:24:
[...]

Lees eens de FAQ? Daar staat een hele leuke tool in die jij zelf gaat vinden. :)
Ik heb die FAQ door gelezen maar die is al heel erg oud en gaat niet over die kaart die ik heb en oude drivers. maar ik heb die tv tool ik ga het daar nu even mee proberen.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:50:
[...]

Ik heb die FAQ door gelezen maar die is al heel erg oud en gaat niet over die kaart die ik heb en oude drivers. maar ik heb die tv tool ik ga het daar nu even mee proberen.
Dat was de tool die ik bedoelde. :) Ik heb er beeld mee gekregen met een 7600GS dus dat zal ook wel bij jou lukken. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt om het nu werkende te krijgen mat dat progamma.Ik heb nu nog 1 probleem als ik het via een s-video kabel op een converter naar scart zet dan krijg ik zwart wit beeld. Ik weet het komt omdat me tv s-video signaal niet aan kan. maar nu is mijn vraag hoe kan ik toch het composite signaal uit die videokaart op mijn tv krijgen zo dat ik wel keur krijg

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:52:
Het is me gelukt om het nu werkende te krijgen mat dat progamma.Ik heb nu nog 1 probleem als ik het via een s-video kabel op een converter naar scart zet dan krijg ik zwart wit beeld. Ik weet het komt omdat me tv s-video signaal niet aan kan. maar nu is mijn vraag hoe kan ik toch het composite signaal uit die videokaart op mijn tv krijgen zo dat ik wel keur krijg
Deze kabel halen, zonder gepruts met omzetters/connectors/dingetjes.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Pagina: 1