Ik heb een Asus geforce 8800 gtx. Nou is mijn probleem ik krijg mijn tv out niet aan de gang. De videokaart zit via een omvormer van s-video naar composite en composite naar scart aangesloten op de tv. (de tv heeft niet meer aansluitingen dan 1 scart ). Ik heb in het control panel van nvidia niks kunnen vinden en in Windows zelf ook niet. Nu is mijn vraag weet iemand mischien hoe ik dit werkende kan krijgen.
(Nou ben ik nog wat gaan zoeken op internet en kwam ik de handleiding van geforce 8800gtx tegen van gygabyte. In die handleiding staat dat in het control panel van nvidia een optie zit bij video en televisie om een wizard uit tevoeren om je tv te detecteren en te kiezen met wat voor kabel de tv out is aangesloten, maar bij mij in het control panel staat die optie er niet bij?.)
Of weet iemand een andere manier hoe ik mijn videokaart kan aansluiten op mijn tv.
(Nou ben ik nog wat gaan zoeken op internet en kwam ik de handleiding van geforce 8800gtx tegen van gygabyte. In die handleiding staat dat in het control panel van nvidia een optie zit bij video en televisie om een wizard uit tevoeren om je tv te detecteren en te kiezen met wat voor kabel de tv out is aangesloten, maar bij mij in het control panel staat die optie er niet bij?.)
Of weet iemand een andere manier hoe ik mijn videokaart kan aansluiten op mijn tv.
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 22:24 ]