Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Verwijderd
Dat is voor iedereen persoonlijk.. kan je misschien vertellen wat je eng vind? Monsters? of gewoon het schrik effect van geluid? Of het schrik effect van ineens iets in je beeld? Of donkere kleuren?De hoofdvraag is dus: Hoe eng is de nieuwste zelda?
Nou je kan Z:TP gerust gaan spelen hoor. Er zitten geen schrikmomenten in, of wat dan ook wat eng is. 
Ik vond TP een geweldig spel, dus ik kan het je zeker aanraden om het te gaan spelen.
Ik vond TP een geweldig spel, dus ik kan het je zeker aanraden om het te gaan spelen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Bij HL had je nog iets als facehuggers en schrikeffecten ofzo, die heeft Zelda niet. Hoogstens wat grote levelbosses, maar echt eng is de game niet.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Voor mij waren het engste bij half-life waren de schrik effecten zoals die "facehuggers" en het plotseling opduiken van allerhande wezens waarbij het verdedigen ook nog eens lastig was het engst.
Ik heb Half-life maar tot iets na de "melt-down" van de plant gespeeld dus echt veel van het spel weet ik niet.
Wel moet ik bekennen dat ik counter-strike zeer veel in een lan omgeving heb gespeeld (tegen klasgenoten) maar dat was meer voor de fun
Ik heb Half-life maar tot iets na de "melt-down" van de plant gespeeld dus echt veel van het spel weet ik niet.
Wel moet ik bekennen dat ik counter-strike zeer veel in een lan omgeving heb gespeeld (tegen klasgenoten) maar dat was meer voor de fun
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Tsja, wat is eng?
Neem[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess en andere game topics eens door om te kijken wat andere er van vinden. In Engste spel dat je ooit gespeeld hebt? zijn veel spellen te vinden die andere users als eng ervaren. Dit topic gaat dicht, omdat er met de search voldoende informatie te vinden is over Zelda Twilight Princess.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.