Toon posts:

Valve network hacked !

Pagina: 1
Acties:
  • 3.436 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep, Valve is flink te pakken genomen
Zie orginele bron: http://emp.damage-web.net/viewtopic.php?t=2071#

En wat screenshots

Valve te pakken, oh yeah..:
Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/4dcv1jk.jpg

Valve verwijderen van posts omdat ze nu al bang zijn :D
Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/34jeqnl.jpg

Admin filebrowser van Valve o_O
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg4free.com/forums/download.php?id=200&f=23

o_O
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg4free.com/forums/download.php?id=201&f=23

LOL
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg4free.com/forums/download.php?id=202&f=23

En wat nieuws van een andere website die het gecontroleerd heeft of het echt zo was:
VALVe's security was recently shown for what it really is; no exsistant. A hacker known as MaddoxX recently infiltrated VALVe's web servers, exposing, what should be confidential information, to the public. The hacker managed to gain root access to the server, meaning they could view anything they wanted (Including Customer Credit Card details, and even VALVe's current assets). The hacker then ripped the site and created a "Release" http://rapidshare.com/fil...Homies-PROViSiON.rar.html) in an attempt to grab VALVe's attention (Who are renouned for poor security). Included in the release are all CAS/CAC files (Including certificates), proving once again that their Cafe program is not as secure as they thought. Valve has yet to fix the exploit the hacker used, and has not yet even replied to him. It has also failed to reveal to it's customers that this event even occured, even though they're private details have been exposed. Please help us to inform the public and VALVe customers of this important news.
En op die bronpage staan zelfs bestanden, kun je het zelf bekijken xD

- Power2All

[edit]
Link: (zoek zelf maar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 21:29 . Reden: Komt nog iets bij :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:59
_/-\o_
Damn die link van rapidshare is niet meer te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46
Snap ik, je wilt niet dat alle CC gegevens op straat liggen..

Lijkt me vrij logisch, en ze zullen vast en zeker met een verklaring oid komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Interessant iets van 1,6x10^9$ hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

Hoop dat die puisterige kut nerd sterft in die gejatte cc-nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk minder grappig voor de mensen die betaald hebben via steam. Gelukkig ben ik men visa kaart laatste verloren (uiteindelijk wel teruggevonden) en is de kaart niet meer acties. Toch een beetje schande vind ik, zeker als je het aantal kaarten bekijkt die ze in hun database hebben (of kunnen hebben).

Vraag me nu ook af : Waarom die gegevens bijhouden ? Is toch vragen voor problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tomino schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:21:
Snap ik, je wilt niet dat alle CC gegevens op straat liggen..

Lijkt me vrij logisch, en ze zullen vast en zeker met een verklaring oid komen..
De creditcard gegevens werkten al niet meer na het publiseren van dit.
My point, ze hebben ze kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn dat die hele boel eens flink op zn muil ging. Zien al die mensen die steam zo geweldig vinden misschien eens in hoe geweldig het is dat ze al hun games kwijt zijn omdat hun account ge0wned is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:24:
Zou mooi zijn dat die hele boel eens flink op zn muil ging. Zien al die mensen die steam zo geweldig vinden misschien eens in hoe geweldig het is dat ze al hun games kwijt zijn omdat hun account ge0wned is...
Alsjeblieft zeg :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze roepen toch steeds hoe veilig Steam wel niet is enzo ?
Nou, zo veilig zijn ze dus niet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-10 14:08
Hoe lang is dit al nieuws? Via google kom ik alleen maar op (imo) obscure game forums uit... Geen echt betrouwbare bronnen voor zover ik kan zien. Als dit echt was zou het volgens mij toch wel frontpage nieuws zijn op iedere grote tech site :?

[ Voor 25% gewijzigd door Charly op 18-04-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 22:59

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Hmmm, in NoSteamPowered-CAFE\C3.UI\vttprod2 staat een certificaat bedoeld voor internet cafe's lijkt het. Weet iemand of dit wel echt een Valve certificaat is, want anders kan het net zo makkelijk allemaal een hoax zijn :Z

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Charly schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:27:
Hoe lang is dit al nieuws? Via google kom ik alleen maar op (imo) obscure game forums uit... Geen echt betrouwbare bronnen voor zover ik kan zien. Als dit echt was zou het volgens mij toch wel frontpage nieuws zijn op iedere grote tech site :?
Ik ken Maddoxx en hij heeft ook geholpen met de illegale versie van CounterStrike Source, dus ik weet wel een beetje wat hij kan. Daarnaast hebben een paar anderen maddoxx's hints gevolgd en zijn er ook op het punt beland dat ze konden infiltreren, dus dit lijkt me niet geheel irreel.
Zowiezo heeft Valve al gezegd dat dit inderdaad (per private message zoals in de bron vermeld staat) dat het bekend is, dus ik ben bang dat dit geen Hoax is.

- Power2All

P.S.: Ter verduidelijking, dat ik hem kende was ongeveer een jaar tot 2 jaar geleden, eigenlijk rond de tijd dat CS1.6 / CSS uit kwam..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
steam forum ligt hier ook plat lijkt wel...

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je brengt het alsof ze net Bin Laden gepakt hebben :?

Ik vind het een beetje raar dat mensen criminele acties opeens de hemel in juichen alleen omdat het digitaal gebeurd en omdat een groot bedrijf slachtoffer is. Het zouden eens al jouw vakantiekiekjes zijn die op het net stonden nadat ze uit je huis gejat zijn, zou je dan ook nog druk aan het LOL'en zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door fsfikke op 18-04-2007 21:35 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:34:
Je brengt het alsof ze net Bin Laden gepakt hebben :?

Ik vind het een beetje raar dat mensen criminele acties opeens de hemel in juichen alleen omdat het digitaal gebeurd en omdat een groot bedrijf slachtoffer is.
Ik zag het niemand anders nog doen.
Dat het wellicht "groots" is kan kloppen, wie hacked er nu een super groot bedrijf waar hij op genaaid kan worden.
Ik zou dat niet eens durfen.

- Power2All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, het staat al op Nu.nl, zag het zojuist nog op het nieuws van Nederland 1. ja, klopt echt :/

Ze zijn wat laat met een 1 april grap, maargoed :)
(balance sheet komt volgens mij gewoon uit de jaarcijfers)

Maargoed, gebruik je wel een doekje als je klaar bent? :w

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 21:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:36:
[...]

Ik zag het niemand anders nog doen.
Dat het wellicht "groots" is kan kloppen, wie hacked er nu een super groot bedrijf waar hij op genaaid kan worden.
Ik zou dat niet eens durfen.

- Power2All
Ik heb er niets op tegen _dat_ het gepost wordt, maar de manier waarop... Alsof iemand een met angst voor eigen leven een kat uit een boom heeft gered, wat een heldenactie.

offtopic:
Je nickname staat ook links van elke post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nu ben ik toch wel blij dat ik HL2 gewoon in de winkel heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaddoxX
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10-2023

MaddoxX

hax0r

Hoi :>

Een Dennis bier, 2 Dennis bier, 1 2 3 4 Dennis bier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:50
heb het nog niet op het nieuws gezien, maar geloof 't al wel =/

* pin_point gaat z'n eigen steam account ff checken en sowieso die brief bewaren die je in het allerbegin kunt uitprinten

Dit is echt ziek... >:)
spoiler:
People with a little bit experience can create their own "fake" but working cafe / certificate

kun je op deze manier gewoon ff een eigen internet cafe certificaat kweken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-10 08:32

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Het is allemaal wel heel erg opgeblazen hoor, maar je moet wel effe stilstaan bij het feit dat zon bedrijf eerst loopt te pronken "Wij hebben het onkraakbare" en vervolgens liggen allerlei CC nummers op straat. Dan vind ik het niks gek dat bepaalde mensen beginnen te "lollen".

Overigens vind ik de vergelijking met vakantiefoto's niet echt kloppend. Aan iemands foto's jatten heb je niks aan, dus die zullen ook niet gestolen worden. (Tenzij de foto's in kwestie zeer pikant zijn en genoeg zijn om iemand te chanteren...)

Oh en van dat certificaat, dat is allang bekend, hoe denk je dat ARP poisoning werkt als je een wachtwoord snifft? Kun je iemands wachtwoord achterhalen door een vals certificaat te gebruiken, loggen de mensen vrolijk in en wordt hun w8woord geript.

[ Voor 19% gewijzigd door wjjkoevoets op 18-04-2007 21:43 ]

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:36:
Ja, het staat al op Nu.nl, zag het zojuist nog op het nieuws van Nederland 1. ja, klopt echt :/
Linkje?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:24:
zo kut is steam niet. Dat jij tegen vernieuwing bent of al je games illegaal binnen haalt, is jouw probleem

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sn0WDr4gon schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:42:
Het is allemaal wel heel erg opgeblazen hoor, maar je moet wel effe stilstaan bij het feit dat zon bedrijf eerst loopt te pronken "Wij hebben het onkraakbare" en vervolgens liggen allerlei CC nummers op straat. Dan vind ik het niks gek dat bepaalde mensen beginnen te "lollen".

Overigens vind ik de vergelijking met vakantiefoto's niet echt kloppend. Aan iemands foto's jatten heb je niks aan, dus die zullen ook niet gestolen worden. (Tenzij de foto's in kwestie zeer pikant zijn en genoeg zijn om iemand te chanteren...)
Ok dan maken we er creditcards van die gestolen worden en waarvan de nummers op internet gezet worden. LoLz bigtime vind je niet ook :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:38:
[...]

Ik heb er niets op tegen _dat_ het gepost wordt, maar de manier waarop... Alsof iemand een met angst voor eigen leven een kat uit een boom heeft gered, wat een heldenactie.

offtopic:
Je nickname staat ook links van elke post.
Flamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat was 99,99% sarcastisch...

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Euhm ik heb vorige week CSS gekocht via steam met een credit card, mag ik concluderen dat dit desastreuze gevolgen kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:44:
[...]

Dat was 99,99% sarcastisch...
Lol ok, ik snap nog steeds niet helemaal wat er nu aan de hand is en wat hier van echt is. Waarom slaan ze uberhaubt CC nummers op in leesbare vorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jaeger schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:45:
Euhm ik heb vorige week CSS gekocht via steam met een credit card, mag ik concluderen dat dit desastreuze gevolgen kan hebben?
Ik zou je CC maatschappij even bellen op dat noodnummer en vragen of je hem moet blokkeren.
Ookal zijn de meeste CC's verzekerd voor dit soort dingen.
+1 behulpzaam zou ik hem noemen ;)

- fsfikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:45:
[...]

Lol ok, ik snap nog steeds niet helemaal wat er nu aan de hand is en wat hier van echt is. Waarom slaan ze uberhaubt CC nummers op in leesbare vorm?
Het kan ook dat deze gekraakt zijn (lees md5 hash) .. en dat ze er een paar losgelaten hebben. Het kan ook tevens een hoax zijn met die cc's, maar daar geloof ik niet zo in. Het script dat ze gebruikte om een inject te doen (of die webbased ding dan) is erg waarschijnlijk dat dat ook gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sterker nog, waarom uberhaubt zelf CC nummers, hashed of niet opslaan. CC verificatie doe je namelijk zelf toch niet in vrijwel alle gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je het zip file bekijkt, het is puur die cybercafe program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, direct van hand.
Check maar, CC's zijn opzich hier onbruikbaar vanwege het missen van CVV2's :)
Modbreak:Dat lijkt me niet zo'n tof idee

Have fun watching :)

- Power2All

[ Voor 47% gewijzigd door moto-moi op 18-04-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg power2all, ben je er zelf niet bij betrokken geweest? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-internet lijntje 15 euro
-toetsenbord om mee te typen 10 euro
-tijd om je 'acties' te posten 15 minuten

-gepakt worden omdat je alles open en breed op internet post.. Priceless ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:56:
Nee, maar ik heb het wel van 1ste hand dit gehoord en gekregen dusssss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-10 21:34

jotheman

Was like that when I got here!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:56:
Noop dat is er zo een die "de stoere jongens" achterna loopt... Beetje jammer dat hackers hier een beetje de hemel in geprijst worden. Op zich prima dat veiligheidslekken worden gevonden, maar dat er dan weer creditcard-gegevens mee moeten worden gejat enzo... En verder vind ik Steam (nog steeds) een prima systeem.

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Hmmm, ik heb effe op dat steam forum gekeken en er lijkt mij niks mis te zijn. Ik heb bij nu.nl gekeken en kan daar niks vinden. Ook heb ik bij de nos gekeken (kan me niks anders bedenken wat er op nederland 1 zou moeten zitten). Ook heb ik niks op de teletekst kunnen vinden....
Ik betwijfel het.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jotheman schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:01:
[...]

Noop dat is er zo een die "de stoere jongens" achterna loopt... Beetje jammer dat hackers hier een beetje de hemel in geprijst worden. Op zich prima dat veiligheidslekken worden gevonden, maar dat er dan weer creditcard-gegevens mee moeten worden gejat enzo... En verder vind ik Steam (nog steeds) een prima systeem.
Jongen die erachter aanloopt.
Gaat goed met je..
Ik heb deze info ook van de forum gekregen via hun/hem.
Post alleen maar de data welke ik kan vinden/krijg dusssss

- Power2All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ibmos2warp schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:03:
Hmmm, ik heb effe op dat steam forum gekeken en er lijkt mij niks mis te zijn. Ik heb bij nu.nl gekeken en kan daar niks vinden. Ook heb ik bij de nos gekeken (kan me niks anders bedenken wat er op nederland 1 zou moeten zitten). Ook heb ik niks op de teletekst kunnen vinden....
Ik betwijfel het.
Zoals ik al eerste poste, die regel was 99,99% sarcastisch. Natuurlijk komt dit niet in het nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaddoxX

MaddoxX

hax0r

rofl alweer hacked :/

[ Voor 70% gewijzigd door MaddoxX op 18-04-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

SinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:05:
[...]

Zoals ik al eerste poste, die regel was 99,99% sarcastisch. Natuurlijk komt dit niet in het nieuws :P
Dat zeg je nu pas ja.... Niet toen. Ach je weet het niet meer wat er in het nieuws komt. Maar ik heb uitgebreid door dat forum heen zitten spitten, en heb niet echt iets noemends waardigs gevoden behalven "help, me account is gestolen", en dan werdt er verwezen naar een of andere standaard pagina...

Edit: Hoi MaddoxX :w

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goh.. zelfde naam? Jasper.. lol

Zit nu eigelijk te wachten tot ze ook posten dan MS gehackt is, dat ze alle CD-keys van Vista en de CC nummers hebben. :z

[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zal vast wel ff duren voordat Valve dit "accepteerd" dat het gebeurd is.
Natuurlijk word alles zoveel mogelijk in de doofpot gestopt en gezegd dat het een hoax is.
Dat krijg je altijd met grote bedrijven 8)7

- Power2All

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

De link die Power2All post staat gewoon op http://www.no-steam.org
Dat is de site van de hacker.

Power2All weet er verder ook niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja boehoe, en ?

- Power2All

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 22:13 . Reden: Naam vergeten ;P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
:w
Zo goed? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 16:11
Waarom klinkt het net alsof je deze digitale vorm van misdaad de hemel inprijst? Je laat het klinken alsof Robin Hood zojuist van de rijken heeft gestolen.En jij kent hem natuurlijk als de beste, mag ik je handtekening?

:z

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bij een forum is het vaak handig als je iets schrijft, daar kunnen we iets mee, ipv zo een 'Elvis has entered the building, look at me I'm famous'-post. De term Maddoxx zegt de meeste mensen namelijk niets ;)

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 18-04-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Imodium schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:08:
Waarom klinkt het net alsof je deze digitale vorm van misdaad de hemel inprijst? Je laat het klinken alsof Robin Hood zojuist van de rijken heeft gestolen.En jij kent hem natuurlijk als de beste, mag ik je handtekening?

:z
Sure, hoe wil je hem hebben ? ;)

- Power2All

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 22:13 . Reden: Naam vergeten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

fsfikke schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:09:
[...]

Bij een forum is het vaak handig als je iets schrijft, daar kunnen we iets mee, ipv zo een 'Elvis has entered the building, look at me I'm famous'-post.
Kijk eens naar zijn nick :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
heel leuk en aardig maar ik denk dat valve het wel bekend maakt als er zoveel informatie is ontvreemd is. Om de mensen te waarschuwen zodat credit cards geblokeerd kunnen worden en andere pasworden worden ingesteld. Dus zonder een nieuwsbericht van valve is het niet echt geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Defector schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:10:
heel leuk en aardig maar ik denk dat valve het wel bekend maakt als er zoveel informatie is ontvreemd is. Om de mensen te waarschuwen zodat credit cards geblokeerd kunnen worden en andere pasworden worden ingesteld. Dus zonder een nieuwsbericht van valve is het niet echt geloofwaardig.
Gaat moeilijk zonder CVV2 code.
Dan heb je nix aan die CC.
Betekent nog niet dat die gast ze heeft 8)7

- Power2All

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 22:12 . Reden: Naam vergeten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

- Power2All

Je bent een paar keer je naam vergeten te posten. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mathizsias schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:12:
- Power2All

Je bent een paar keer je naam vergeten te posten. :z
Oh, effe fixen.

- Power2All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Snakiej schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:10:
[...]

Kijk eens naar zijn nick :P
Ja, die naam kwam ik al eerder tegen in dit topic. Maar zodra hij zich meldt moeten wij beginnen met aanbidden oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:12:
[...]

Ja, die naam kwam ik al eerder tegen in dit topic. Maar zodra hij zich meldt moeten wij beginnen met aanbidden oid?
Hmmm Ik hou je niet tegen 8)

- Power2All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha... je snapt toch wel dat ook T.net ip adressen logt, en je vast en zeker ooit zonder proxy oid op dit forum gezeten hebt :')

Of je het werkelijk gedaan hebt weet ik niet, maar wat bereik je er nou mee dan ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:16:
[...]

haha... je snapt toch wel dat ook T.net ip adressen logt, en je vast en zeker ooit zonder proxy oid op dit forum gezeten hebt :')

Of je het werkelijk gedaan hebt weet ik niet, maar wat bereik je er nou mee dan ? :>
Fame en glory toch ?

- Power2All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:14
En hij kan niet zelf antwoorden? Jij bent z'n spokesperson? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaddoxX

MaddoxX

hax0r

policy :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, is het je waard als je opgepakt wordt en geborgd wordt voor de komende 10 jaar en op internet bekend staat als "Ik heb een klein onderdeel van valve gehackt!" (want dat is wat er werkelijk gebeurd is als je het verhaal even leest)...

Mij niet hoor :) Ook al hoe slim je geweest was met je boxjes en dergelijk, je wordt toch een keer gesnapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

ik hoop dat ze je snel vinden :w
of ben jij niet die scriptkiddie?

[ Voor 13% gewijzigd door Bever! op 18-04-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, kweet niet of het waar is, maar ik ken niet iemand die 800 tekst en xml bestandjes gaat maken en er ook nog een zooi onbegrijpelijk tekst indoet

* What's in this package ?!?!
- screenshots
- part of valve their cafe directory
- logs/cc information
- how rich valve actually is.

Valve always said they dont keep CC information on their servers?
After "hacking" their DB a while ago (which they noticed, and I don't give a shit)..

Here's a small proof:

Date Transaction Name on Card Card Type
Card Number Status Auth. Code Amount
XXXXXXXXXXXX

I am NOT cutting out the CC numbers, fuck you VALVe secure your shit...
(ik wel, trut :P )

Ever wondered how rich Valve is ?

Edit 126 US Bank Cyber Depository Bank $4,623,865.94
Edit 127 US BANK Valve Corp Bank $3,334,231.09
Edit 121 Accounts Receivable Accounts Receivable $1,228,625.32

A stunning $ 9,186,722.35 million

If you want me to remove these files you can e-mail me at MaddoxX@no-steam.org and I prefer you come with something good unless you want
me to expose ALL of the customers their information.

- People with a little bit experience can create their own "fake" but working cafe / certificate.

Greetings my friends,
MaddoxX & cIntX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-10 00:07
power 2 al het is niet nodig om overal te groeten onderaan je post als iemand wil weten van wie die patserige haxor posts komen kunnen ze dat gewoon zien door naar links te kijken.

On topic:
Als dit geen hoax is en daar lijkt het wel op lijkt het me niet dat deze gozer even wat credit cards gaat plunderen, dat valt echt wel op en lijkt me best simpel te achterhalen.
Wel jammer dat steam met zijn goede reputatie (voor legale game-kopers) dit niet officieel bekend maakt ter bescherming van zijn klanten.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat Engels gaat hem nog minder goed af dan het Nederlands dat de meesterhacker tot nu toe heeft weten te produceren.
Volgens mij leidt dit helemaal nergens toe... Scriptkiddie en z'n fanboy :')

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 18-04-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaddoxX

MaddoxX

hax0r

Bever! schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:20:
[...]

ik hoop dat ze je snel vinden :w
of ben jij niet die scriptkiddie?
Nein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Wat is er nou precies aan de hand dan? Volg het ff niet meer 8)7
Power2All is een 1337 h4x0r ofzo? of is dat die Maddox dude? :p
Ikke niet snappe B)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, weet je, nee laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aapiethaaap schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:22:
power 2 al het is niet nodig om overal te groeten onderaan je post als iemand wil weten van wie die patserige haxor posts komen kunnen ze dat gewoon zien door naar links te kijken.

On topic:
Als dit geen hoax is en daar lijkt het wel op lijkt het me niet dat deze gozer even wat credit cards gaat plunderen, dat valt echt wel op en lijkt me best simpel te achterhalen.
Wel jammer dat steam met zijn goede reputatie (voor legale game-kopers) dit niet officieel bekend maakt ter bescherming van zijn klanten.
Jij vind het wel leuk he ff flamen op posts van anderen die puur tips/info geeft en "Toevallig" zijn nickname altijd onderaan zet he ? :)
Flamer ;P

- Power2All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaddoxX

MaddoxX

hax0r

Nee ik ben alleen maar iemand met dezelfde nick ;(
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:24:
[...]

Ach, weet je, nee laat maar
Jij je zin, ik zeg nee :') kom je met een domme reactie :')

[ Voor 68% gewijzigd door MaddoxX op 18-04-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Wat is nou eigenlijk het doel van dit topic? Opscheppen over wat er wellicht ècht gebeurd is? Mensen waarschuwen? Als dit 10 dagen geleden blijkbaar al elders gepost was, dan snap ik niet waarom dit nu pas hier voorbij komt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt.

Wat een stel debielen, vinden zich helemaal geweldig omdat ze stelen en chanteren. Het enige wat jullie zijn is diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MaddoxX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:24:
Nee ik ben alleen maar iemand met dezelfde nick ;(
Who cares... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
/sarcasm

En onze grote vriend-ik-post-mijn-naam-overal-onder, voor het geval je het niet weet.. dat is dus tegen de regeltjes van GoT :) Maar dat had je kunnen vinden in de faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat binnen die 10 dagen geend hond erop af kwam :P Door het onder zo'n topic te brengen breng je het ook weer juist onder de aandacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, ik ken Valve enzo niet, maar ik vind dit topic brak en bij gebrek aan een echte SGD moderator gooi ik het maar op slot want het gaat volgens mij nergens (meer) over..

[ Voor 4% gewijzigd door moto-moi op 18-04-2007 22:28 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.