Toon posts:

skins voor server 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu al even bezig met het zoeken naar een skin voor mijn server. ik heb alleen de pech dat ik allemaal zooi binnen haal en geen skins. wie weet een makkelijk programma of website waar ik goeie skins kan downloaden zonder teveel gezeur.

alvast bedankt

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Xpize, geen rotzooi.

Waarom eigenlijk skins op een server?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
puur omdat ik het standard thema van server 2003 er niet uit vind zien dan vind ik het thema win xp nog beter vandaar eigenlijk.

bedankt voor de tip

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Als je de Themes-service aanzet kun je het XP-thema weer gebruiken, en daarna kun je zat experimenteren met WindowBlinds e.d. :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op een server is een "mooie" skin toch niet echt belangrijk :?

Verwijderd

Wilko schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:19:
Op een server is een "mooie" skin toch niet echt belangrijk :?
als je hem gwn als server gebruikt niet nee maar wel als je hem ook nog voor iets anders gebruikt

Verwijderd

Topicstarter
DarthPlastic schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:19:
Als je de Themes-service aanzet kun je het XP-thema weer gebruiken, en daarna kun je zat experimenteren met WindowBlinds e.d. :)
waar staat dat dan bij add en remove programs, want daar heb ik namelijk ook al naar lopen zoeken.

Verwijderd

services.

Verwijderd

Topicstarter
thanks allemaal ik weet genoeg

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je in het vervolg zelf op zoek gaat naar dergelijke software; dit is namelijk eenvoudig te vinden op Google. Een topic zonder enige uitleg over wat je zelf al hebt geprobeerd is dan minder handig :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.