Toon posts:

usb hdd aansluiten op jvc auto radio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik heb een jvc radio met usb aansluiting... het gaat om de jvc kdg722 en nou leek t me wel handig om hier een hdd op aan te sluiten. Ik had thuis nog een seagate van 120 gb(sata) te liggen dus ik heb een behuizing er bij gekocht van recom. en ik dacht dat gaat mooi maar nee hoor hij werkt niet op de autoradio... wel op de pc... . dus ik heb toen alle partities verwijderd en er 1 nieuwe gemaakt, dat werkte ook niet toen geformateerd naar fat32 maar weer geen resultaat. En er natuurlijk weer wat muziek op gezet;) ook heb ik de voeding niet via de usb dus dat kan t ook niet zijn. heeft iemand nog een idee hoe t wel kan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 18:55 ]

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik heb ook een JVC autoradio met USB (KD-SH1000)en heb daar laatst een USB HD aangeprikt... dit werkte ook niet en toen bleek uit de handleiding dat er een maximale grote zit aan de partities... lees dus even in de handleiding... en ze moeten inderdaad wel FAT32 geformat zijn anders leest hij hem inderdaad niet...

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

• sandz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Staat er data op?
Normaal gesproken zoekt zo'n USB aansluiting naar mp3's oid.
Succes

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Spint dat ding wel op als je hem aan de autoradio hangt :? Heb namelijk even een donkerbruin gevoel dat je een externe voeding vergeten bent - je autoradio kan ws. niet zoveel power leveren op zijn USB om een 3,5" SATA aan te slingeren :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)