Is de sitecom gamerskit geschikt om een PII 400mhz 128mb
en een P233 40mb
te verbinden om wat gampies
te spelen en een paar bestandjes uit te wisselen
? En is het een beetje makkelijk te installen zonder al te veel gezeik??????? 
Whiz
Verwijderd
vast wel , het zijn 2 dezelfde kaarten met een kabeltje en goede drivers dus het lukt altjd met zo'n setje er zal ook wel een goede handleiding bij zitten om de gemiddelde newbie aan het netwerken te krijgen
Ik ben zelf ook begonnen met de Sitecom Gamerskit. Alles wat je nodig hebt zit erbij geleverd en het is zeer geschikt voor spelletjes!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Maar is het ook goed voor filesharing enz. enz. en is het een beetje snelle netwerk verbinding??? Ook nog andere suggesties voor netwerk producten?
Wiz
Verwijderd
Als ik het goed heb is die Gamerskit een 10/100 MBit setje, wat wil zeggen dat je in theorie een snelheid kan halen van zo'n 10 MByte/sec(in de praktijk niet hoger dan zo'n 5).
Voor bestanden uitwisseling dus ideaal
Voor bestanden uitwisseling dus ideaal
Nou dan ga ik maar een gamerskitje halen......ik heb al een advertentie geplaatst in a/g dus ik wacht af!! tnx for the reply's!!
"The Wiz"
Verwijderd
Gewoon twee netwerkkaartjes en een kabeltje kopen, net zo snel en waarschijnlijk goedkoper. Ook heel makkelijk.
Neuh, die kit zal wel goedkoper zijn. Zeker als je 2 goede losse kaartjes wil hebben.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
79 wordt moeilijk, maar 99 waarschijnlijk wel. 't is misschien ff zoeken.
Een voordeel van een starterset is dat het iets simpeler is.
Pas je wel op dat er genoeg kabel bij zit? Ik weet niet hoe ver je de PC's uit elkaar hebt staan, maar daar zit waarschijnlijk niet meer dan een paar meter bij. Kan te weinig zijn.
(paar foutjes)
Een voordeel van een starterset is dat het iets simpeler is.
Pas je wel op dat er genoeg kabel bij zit? Ik weet niet hoe ver je de PC's uit elkaar hebt staan, maar daar zit waarschijnlijk niet meer dan een paar meter bij. Kan te weinig zijn.
(paar foutjes)
Verwijderd
Ik heb ze een jaar geleden bij de Grote Nul (jaja) gehaald, iets van 40 gulden per stuk.
En een kabeltje is ook iets van een 10tje.
Check de Pricewatch zou ik zo zeggen.
En een kabeltje is ook iets van een 10tje.
Check de Pricewatch zou ik zo zeggen.
ok ik ga zo ff kijken....maar hebben jullie nog wat tips voor een netwerkje?!?! heb je ook een "host" ofzo nodig of is dat alleen bij grotere netwerken?
Verwijderd
Nee, gewoon 2 kaartjes, kabeltje ertussen en TCP/IP configureren, klaar.
Voor gamez en filetransfer tussen twee computers heb je alleen een peer-to-peer netwerk nodig. Geen servers iod.
Voor gamez en filetransfer tussen twee computers heb je alleen een peer-to-peer netwerk nodig. Geen servers iod.
Pagina: 1