[Gezocht] Personeel planning software

Pagina: 1
Acties:
  • 4.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een goede en simpele tool om het rooster van een callcenter (50 parttimers) te plannen.

Om het moment gebeurt dit in Excel maar dat werkt niet zo heel lekker. Ik ben op zoek naar een stukje software waarin ik alle medewerkers kan invoeren en waarmee ik dan vervolgens deze medewerkers kan inplannen. Ik zou dan graag ook de planning voor alle medewerkers per dag, week en eventueel maand kunnen zien. Dit zodat ik een goed overzicht heb wanneer er hoeveel mensen zijn ingepland. (Dit door middel van bijvoorbeeld een tijdlijn waar alle medewerkers' uren op uitgezet zijn).

Heeft iemand enig idee of zoiets (gratis eventueel) bestaat. Het mag echt heel simpel zijn, het enige wat het programma hoeft te doen is een goed overzicht geven van uren en totalen en een overzicht van uren op een soort tijdlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Volgens mij is dat best goed te maken in een Excel. Wij gebruiken RostarFlex van Paralax, maar ik denk dat dat buiten budget is. Heb je al wat gegoogled?

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Topicstarter
Al aardig wat gegoogeld, maar wat ik daar allemaal vind is eigenlijk niet zozeer boven budget maar te complex. Dat zijn allemaal project dingen, waar je projecten kan aanmaken en kosten kan berekenen etc. Wat ik zoek is echt alleen puur planning, invoeren medewerker en invoeren uren en dan een goed overzicht hebben van wie wanneer werkt.

Excel werkt op zich ook wel, alleen het is moeilijk op te zetten (niet extreem veel Excel kennis hier, wel de basis) en vrij foutgevoellig naar onze mening.

Misschien bestaat zoiets zelfs gratis (of open source), het mag echt heel simpel zijn. Als het maar werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 133926 op 18-04-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Nou ja, moet je maar ff kijken op http://www.paralax.nl/nl/17/producten/rostar_flex.htm

Wij gebruiken dat en dat is ook voor planning. Wij zitten in een ziekenhuis en daar hebben we dus ook te maken met sterk wisselende diensten en planningen. Misschien is het iets :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 11:40

ReLight

echo("What Now ? !")

op de eerste pagina bij googlen op "gratis rooster planning software", een artikel van bizz.nl met een directe link.

http://www.kappix.com/ Speciaal voor het maken van roosters, en free !

beter zoeken ?

[ Voor 13% gewijzigd door ReLight op 18-04-2007 19:24 ]

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit is meer iets voor CSA, maar omdat idd met simpel zoeken toch wel e.ea. te vinden is gaat er eerder een slotje aan dan een topicmove.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.