[2003] BrightStor ARCserve Backup 9.0 jobs crashen na SP2*

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mbos81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-02 10:53
Na de installatie van de SP2 voor Win2k3 server crashed de backup job. Het gaat fout onder het backuppen, soms bij 1mb soms na b.v. 2GB, geheel variabel dus.

Versie 11 van ARCserve geeft geen problemen na de installatie van SP2 voor Win2k3. Het probleem komt op 2 servers voor, dus het is geen toeval.

Wat ik zelf geprobeerd heb is de laatste update voor ARCserve installeren, namelijk SP2. Dit hielp niet. Op de BrightStor site is helaas niet veel info te vinden.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, anders zal ik helaas een upgrade licentie moeten aanschaffen.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 13:58
Wat zegt de log van arcserve?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
had je voor die tijd sp1 voor 2003 draaien? ik weet dat zelfs versie 11 een patch nodig had om met sp1 voor 2003 te werken (en dat was 2 jaar geleden)

maw: je hebt een prehistorisch backup pakket :P (en waarschijnlijk nog unsupported ook)

A wise man's life is based around fuck you

• Mbos81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-02 10:53
Brightserve heeft aangegeven dat versie 9 gewoonweg niet met Win2k3 SP2 wil samenwerken.

Dat wordt dus helaas een paar duizend euri's uitgeven voor een upgrade.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Titel ietwat aangepast, want alleen de naam van je backuppakket zegt niet zo veel :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Ik heb exact het zelfde probleem met Arcserve 11, na de installatie van Windows 2k3 SP2 crasht elke backup. Kan in het log niks terug vinden...

Inmiddels al een oplossing gevonden?

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:30

alm

Staat er niks in de Knowledge Base op de site van CA? Je zou toch wel verwachten dat daar iets over dit probleem te vinden moet zijn (vwb ARCServe 11.x dan).

Verwijderd

Heb het probleem gevonden, aan de hand van dit artikel heb ik het kunnen oplossen, hoewel de file namen bij mijn arcserve 11 iets afwijken.
Pagina: 1