[PhotoShop CS3] Scanner toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:19

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Mede appelaars. Vele van jullie zullen in middels ook wel genieten van de nieuwe, snellere, build van Adobe Creative Suite. Echter ik heb hier een klein probleempje. Ik kan mijn scanner, een Epson Perfection 4990 Photo, niet meer gebruiken binnen Adobe Photoshop CS3.

Binnen CS2 heeft de scanner altijd prima gefunctioneerd en kon ik hem ook benaderen via File > Import > klik op de Epson 4990 Photo. Echter nu met CS3 is dit niet meer het geval. Voor de zekerheid heb ik ook Adobe PhotoShop Elements 3 geinstalleerd waar de scanner wel automatisch herkend wordt door het systeem en ik ook gelijk kan importeren zij het met een speciaal Epson import programma van de scanner zelf.

De scanner is aangesloten via FireWire rechtstreeks op de iMac C2D. De software behorende bij de scanner is geinstalleerd immers via Photoshop Elements 3 werkt het wel naar behoren.

Heeft een van jullie een idee hoe ik de scanner in mijn "import" lijst krijg zodat ik rechtstreeks uit de scanner kan importeren? :)

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Je krijgt toch wel support bij zo'n duur pakket ?

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:08:
Je krijgt toch wel support bij zo'n duur pakket ?
Het wel of niet support krijgen bij een pakket neemt niet weg dat ik hier niet een vraag kan deponeren toch? ;)

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 14:29

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Maar omdat het probleem meer bij je CS3 product lijkt te liggen (en omdat die nog niet zo lang uit is).. is het misschien handiger om bij Adobe aan te kloppen.... (?)

En als je daar toch officiele / professionele support krijgt...

[ Voor 16% gewijzigd door kaassouffle op 19-04-2007 11:59 ]

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Hier http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx/.3bc32a95 staat dat je waarschijnlijk een nieuwe versie van de driver nodig hebt, Universal Binary, voordat dit weer werkt op de manier dat je gewend was.

offtopic:
Stel dat hij het pakket zonder licentie gebruikt, zijn bakman en kaassouffle dan betalende klanten? Moet iedere thread verzanden in een discussie over piraterij?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:26

alienfruit

the alien you never expected

Ja, het probleem ligt inderdaad bij Universal Binary. Blijkbaar was mijn posting van gisteren mislukt.
Ik had een vergelijkbaar probleem met een lichtbak.

offtopic:
Ik heb vijf licenties gekregen van CS3. Alleen het duurt mij veelste lang voordat CS3 binnen is. Ik heb nog wel een paar dagen te gaan. Straks is de retail versie gewoon nog eerder binnen.

[ Voor 22% gewijzigd door alienfruit op 20-04-2007 03:48 ]

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
MahRain schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:13:
Hier http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx/.3bc32a95 staat dat je waarschijnlijk een nieuwe versie van de driver nodig hebt, Universal Binary, voordat dit weer werkt op de manier dat je gewend was.

offtopic:
Stel dat hij het pakket zonder licentie gebruikt, zijn bakman en kaassouffle dan betalende klanten? Moet iedere thread verzanden in een discussie over piraterij?
Kan het kloppen dat ik de vernieuwde twain-driver nog niet op de site van adobe noch op google.com als download kan vinden?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:26

alienfruit

the alien you never expected

Ja klopt, want je moet bij Epson zoeken... bijvoorbeeld hier:
http://www.epson.com/cgi-...=50666&infoType=Downloads

[ Voor 59% gewijzigd door alienfruit op 20-04-2007 08:51 ]

Pagina: 1