Toon posts:

Wat is de beste notebook muis?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de beste draadloze notebook muis. De vereisten

-De muis zelf niet te klein (ik heb grote handen)
-Draadloos
-Te gebruiken op diverse ondergronden
-Gemakkelijk mee te nemen (dus geen onhandig laadstation)
-Snel en accuraat (gaming grade)
-Onder Linux te gebruiken

Ik weet het, dit is nogal een eisenpakket. Het is niet voor niet dat ik geen geschikte muis kan vinden 8)7. De Logitech Revolution MX komt nog het meest in de buurt, maar die komt weer met zo'n onhandig laadstation. Wie heeft er een goed suggestie?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De MX is dan ook geen notebook muis heh ;)
Kijk eens naar z'n kleine broertje de VX Revolution dan...

Heb 'm zelf ook bij m'n laptop en is echt 'n perfect apparaatje hoor!
Hij is ook gewoon goed te bedienen (ook al heb je grote hangen) Probeer die eens uit.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Onder linux te gebruiken kunnen alle muizen wel :P Alleen als je muizen hebt met extra knopjes voor van alles en nog wat kan het moeilijk worden maar vaak valt dat ook nog wel te fixen.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 22:45
Waarom gebruik je niet gewoon een muis die je sowieso fijn vindt?

Zo gebruik ik een Logitech MX518 en een G5, veel beter dan al die minimuisjes die je "voor laptops" kunt kopen.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:16:
De MX is dan ook geen notebook muis heh ;)
Kijk eens naar z'n kleine broertje de VX Revolution dan...

Heb 'm zelf ook bij m'n laptop en is echt 'n perfect apparaatje hoor!
Hij is ook gewoon goed te bedienen (ook al heb je grote hangen) Probeer die eens uit.
Haha jij bent snel. DIe VX is dacht ik toch ook zo'n mini muis? De MX zit als gegegoten, ietsjes kleiner mag wel maar niet veel.

• CLB
  • Niet online

CLB

Nee hoor, echt geen mini-muisje! Kan wel wat foto's voor je maken..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Pacjack schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:18:
Waarom gebruik je niet gewoon een muis die je sowieso fijn vindt?

Zo gebruik ik een Logitech MX518 en een G5, veel beter dan al die minimuisjes die je "voor laptops" kunt kopen.
Goeie tips, als deze draadloos zouden zijn zou ik ervoor gaan :). Maar dit idd verder precies wat ik zoek.

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:19:
Nee hoor, echt geen mini-muisje! Kan wel wat foto's voor je maken..?
Dat is niet nodig hoor. Hoe lang + breed is ie ong? En hoe zit het met de All Terrain Tracker? Die zit wel op goedkopere modelllen maar niet op de VX zag ik :?. Is deze ook geschikt voor velerlei ondergronden?

• CLB
  • Niet online

CLB

Kijk anders hier eens:

[muis] Nieuwe Logitech MX Revolution of op de Logitech-site

Het is 'n laser-muis heh en zodoende werkt hij idd op allerlei ondergronden!
Werkt op m'n houten bureau-blad, werkt in m'n bed, werkt op de stoffen bank enzovoorts...

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Hallo, sorry dat ik inbreek, maar ik ben naar hetzelfde opzoek, alleen ben ik "gehandicapt", ik ben n.l. linkshandig, en dan vallen toch veel muizen af, ik zoek dus een symetrisch exemplaar, of een echte linkshander (zeeer zeldzaam).

B.v.d.

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben uiteindelijk voor de Logitech VX Revolution gegaan en ik moet zeggen; hij bevalt uistekend :) Het enige minpuntje is dat ik nog geen manier heb gevonden om de extra features (bv. zoom) in Linux te gebruiken.

• CLB
  • Niet online

CLB

_/-\o_

(zelf gebruik k Windows dus geen Linux-shizzles)

Verwijderd

Topicstarter
sorcees schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:43:
Hallo, sorry dat ik inbreek, maar ik ben naar hetzelfde opzoek, alleen ben ik "gehandicapt", ik ben n.l. linkshandig, en dan vallen toch veel muizen af, ik zoek dus een symetrisch exemplaar, of een echte linkshander (zeeer zeldzaam).

B.v.d.
Die is niet zo zeldzaam hoor :) Logitech heeft een draadloze muis voor linkshandigen onder meer te krijgen bij PCL computers in Amsterdam.

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:26:
_/-\o_

(zelf gebruik k Windows dus geen Linux-shizzles)
Zo die is goed met replies _/-\o_ . Hey harstikke bedankt, was een goed advies wat je me hebt gegeven. Als iemand nog een leuk linkje heeft om de VX onder Linux aan de praat te krijgen dan hou ik me zeker aanbevolen :).

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen probleem! Ik ben ook via GoT aan deze VX Revolution gekomen hoor dus zodoende.
Kost wel wat, maar 't is wel een 100% kwaliteits-product dus dat had ik er graag voor over!

Pagina: 1