Toon posts:

Schakelen met switch

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier al een tijdje en switch liggen zonder knopjes of dergelijke. Aangesloten werkt hij maar hij reageert alleen op de eerste computer die ik aan zet. Zo net zag ik ineens een scherm waar hij om een computerbesturingssysteem vroeg. Maar dit verscheen doordat ik de ene computer in zijn standby zetten. Wie weet hoe dat wel moet via het toetsenbord of muis of kan mij verder helpen? Alvast bedankt.
Het gaat om zo eentje:

Afbeeldingslocatie: http://elektronica-online.nl/productimages/22095.jpg

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 15:42

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

vaak is het een toetsencombinatie waarmee je wisseld. 2x scroll lock en pijltje opzij. Heb je al geprobeert om een handleiding te zoeken?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-02 20:35
Eeehm, ff serieus, na 18 posts hier moet je toch wel enigzinds weten dat eigen inzet enzo noodzakelijk is...

Hoe dan ook, wat dacht je van een manual opzoeken op het Internet?
En anders zoek je even bij andere switches naar de knoppen.
Bij de mijne was het scroll-lock + F12.

Je kan natuurlijk ook gewoon alle logische combinaties proberen.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-02 09:53

Haan

dotnetter

Je moet idd gewoon even de handleiding zoeken, daar staat in wat de toets-combinatie is :) Bij een Sweex is het 2x scroll-lock, maar ook kan 2x CTRL of CTRL+esc enz. Maar wij kunnen ook niet raden van welk merk je switch is.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Oke, daar hebben jullie gelijk in, sorry daar voor, even niet aan gedacht. Een handleiding zal ik even zoeken op internet nadat ik het merk heb gevonden en dan proberen.

Edit: het werkt: al hebben jullie niet veel gedaan bedankt!
Ik heb de manual gevonden en het was inderdaad 2x scroll, maar in de uitleg zitten meer opties en die ga ik nu proberen!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 15:58 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Juist...

Het opzoeken van manual en kijken wat daarin staat hoort toch echt tot de eigen inzet die we verwachten *voor* je een topic opent op GoT :o

Bovendien is een topicstart zonder specs ook niet echt zinnig - hoe verwacht je dat we het dan gokken...?

[ Voor 26% gewijzigd door dion_b op 18-04-2007 16:51 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.