Ik heb zojuist alcohol120% geinstalleerd, en tijdens de installatie kreeg ik een blauw scherm en startte mijn laptop zich ineens opnieuw op. Vervolgens kwam er in beeld: apparaatstuurprogramma installeren en dan:" plug and play bios extension, in mappen met voorgeconfigureerde stuurprogramma's zoeken". Na ong. 5sec kreeg ik weer het blauwe scherm en start hij zich weer opnieuw op. Dit maal deed ik het in veilige modus, maar dan haalt komt die in het windowsscherm en krijg ik ook een blauw scherm alleen dit keer met een tekst, die is alleen maar 1sec in beeld waardoor het niet te lezen is. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik maak gebruik van windows vista
botoo schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:15:
CSL FAQ is een prima start voor je rubinho011
Dit topic gaat hier op slot.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit is toch geen harde waren? Klinkt als een incompatibiliteit tussen Alcohol 120% en Vista, dus WOS. Mogelijke problemen tussen Alcohol en Vista was iets waar bij mij de upgrade manager al over klaagde.
@TS: probeer naast het beschrijven van het probleem ook wat feitelijke informatie te geven, zoals info over je PC, Vista versie, Alcohol 120% versie, legaal/illegaal, andere software etc. En je kan beter eerst maar eens beginnen met FAQ's doorlezen
@TS: probeer naast het beschrijven van het probleem ook wat feitelijke informatie te geven, zoals info over je PC, Vista versie, Alcohol 120% versie, legaal/illegaal, andere software etc. En je kan beter eerst maar eens beginnen met FAQ's doorlezen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd in "[Vista] Start niet meer op, na installat..."
waar deze post staat hoort je probleem meer thuis, daarom deze op slot
waar deze post staat hoort je probleem meer thuis, daarom deze op slot
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.
![]()