Hoi mensen
.
Ik heb een probleempje , wanneer ik dark messiah of half-life 2 episode 1 start is er nog niets aan de hand. Wanneer ik een save game ga laden is er ook nog niets aan de hand. Maar wanneer het spel beeld wil geven knalt hij er uit. Dark messiah heeft het gedaan en half-life episode 1 heeft het ook een paar minuten gedaan. Toen klapten ze er uit en wanneer ik nu telkens de save game wil gaan laden krijg ik deze error.
failed to lock vertex buffer CMeshDX8::LockVertexBuffer
(bijde spellen zijn vna de zelfde maker valve)
wat ik al geprobeerd heb
1. de schijf voor de spellen heb ik al gedefragmenteerd.
2. ik heb al de nieuwe NVIDEA drivers geinstalleerd
3. En ik heb al nieuwe drivers voor het moederboard geinstalleerd
DIT IS MIJN CONFIGURATIE BIJ DIRECT X mensen aub HELP
!
Post in het vervolg a.u.b. alleen de relevante informatie en copy/paste niet een hele lap zinloze tekst
Ik heb een probleempje , wanneer ik dark messiah of half-life 2 episode 1 start is er nog niets aan de hand. Wanneer ik een save game ga laden is er ook nog niets aan de hand. Maar wanneer het spel beeld wil geven knalt hij er uit. Dark messiah heeft het gedaan en half-life episode 1 heeft het ook een paar minuten gedaan. Toen klapten ze er uit en wanneer ik nu telkens de save game wil gaan laden krijg ik deze error.
failed to lock vertex buffer CMeshDX8::LockVertexBuffer
(bijde spellen zijn vna de zelfde maker valve)
wat ik al geprobeerd heb
1. de schijf voor de spellen heb ik al gedefragmenteerd.
2. ik heb al de nieuwe NVIDEA drivers geinstalleerd
3. En ik heb al nieuwe drivers voor het moederboard geinstalleerd
DIT IS MIJN CONFIGURATIE BIJ DIRECT X mensen aub HELP
Post in het vervolg a.u.b. alleen de relevante informatie en copy/paste niet een hele lap zinloze tekst
[ Voor 195% gewijzigd door Crash op 18-04-2007 18:47 ]