Logitech wireless headphones for PC: zender niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• CBDscience
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik heb vorige maand een Logitech wireless headphones for PC setje aangeschaft.

Je sluit een USB receivertjes/zendertje aan en vervolgens kan je met oplaadbare koptelefoon tot wel 8 uur muziek luisteren (zeggen ze).

Deze USB zender zou plug&play zijn en Windows XP zou hem automatisch moeten installeren als USB audio receiver en in apparaatbeheer plaatsen onder Audio Devices.

Bijgeleverde software bevat GEEN drivers, slechts de software die de zender aanstuurt. (lmasetup.exe en autorun.inf is alles wat op de CD staat.).

Probleem is: de USB zender blijft in appraatbeheer als Onbekend apparaat (wel Logitech music Anywhere, toch onbekend!) staan met een fijn geel uitroepteken erbij. Melding hierbij is dat de drivers voor dit appraat niet geinstalleerd zijn.

Automatisch appraat installeren werkt niet: benodigde drivers zijn niet gevonden.
Handmatig getracht alle USB inf die ik kon vinden te gebruiken om de USB zender te installeren, maat geen succes. Verschillende USB poorten geprobeerd, met verlengcradle en zonder.

Man ik heb zelfs logitech gebeld maar dan krijg je een druif aan de lijn die me alles voor de 2e keer wilde laten doen.

Hoe krijg ik dat USB zendertje aan de praat of wat kan ik nog over het hoofd gezien hebben? (Ik draai XP pro SP2 incl updates. alle andere Logitech dingen op USB werken prima...........)

• CBDscience
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2022
Iemand nog een optie voor me 8)7 Stofvanger van 40 euro in m´n kast. :(

Verwijderd

En als die druif je alles nog eens heeft laten doen en het werkt nog niet, wat zegt 'ie dan? Anders gewoon terugbrengen naar de winkel...

Verwijderd

Moet je niet gewoon de software installeren die op de cd staat? :?

Of zeg ik nu iets heel doms..? :X :X