Toon posts:

[C&C 3] Installatie onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem; gisteren (eindelijk) C&C 3 binnengekregen. Dolblij uiteraard, totdat ik de dvd in de drive deed. Autolaunch werkt wel, alleen als ik op 'JA' klik sluit het introscherm en gebeurt er helemaal niks. Na een aantal proberen het te hebben geprobeerd ben ik gefrustreerd naar Verkenner gegaan om de installatie handmatig op te starten. Mijn frustratie verdween meteen toen ik het beginscherm zag van de Wizard-installatie. De blijdschap verdween echter snel toen de installer nadat ik op accept had gedrukt liet weten dat de installatie onderbroken werd en niet door kon gaan. Ook dit een aantal keer opnieuw geprobeerd, maar tevergeefs.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? De specs van mijn pc moeten de game toch echt aankunnen:

Intel Pentium 4 CPU 2.53 GHz
512 mb RAM
ATI Radeon 9600 Pro 128mb videokaart
Meer dan genoeg vrije ruimte
DirectX 9.0c geïnstalleerd

Ik snap er niks van, hopelijk jullie wel
Alvast bedankt!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wat je kan proberen:

• Op het C&C 3 forum kijken of dit probleem er als eens is geweest
• Google
• Maak een ISO van de DVD, en kijk of die wel werkt. Miss is je DVD drive niet helemaal lekker ?
• Enz.?

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Juist hetzelfde probleem hier, na de acceptatie van de gebruikersovereenkomst valt de installatie wizard gewoon weg,zonder enige modificatie aan't systeem.
Mijn laptop (Dell xps) is nochtans sterk genoeg.
Ga ook nog eens rondsnuffelen om het probleem te kunnen oplossen.
Maak al gebruik van een image die ik gemount heb met alcohol,maar het werkt niet.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
is het een msi installatie? Dan kan je eens proberen om een log te maken van de installatie, misschien kan je daar wat in zien wat er mis gaat. Zie deze pagina:

http://support.installshi...iew.asp?articleid=q104807

Hail to the king baby!

Verwijderd

dat had ik dus ook.
na het instaleren, HERSTART je PC. dat is noodzakelijk anders werkte het niet.
en jouw pc heeft zo ongveer een beetje de minimale specs qua ram en video card...
echt "mooi" zul je niet krijgen, werkend wel.

hoe dan ook, verweider het spel compleet en herinstalleer, herstart en dan moet het werken.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat ik hem uberhaupt niet kan installeren, de installatie stopt nadat ik de gebruikersovereenkomst heb geaccepteerd.
Ik ga in ieder geval eens proberen een log te maken, en op een andere pc de game te installeren,
Bedankt voor de hulp en tips!
Pagina: 1