Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Verouderd? Valt wel mee, ik heb de 4000 gehad en nu de 8500, zijn prima printers. De 5200R is volgens mij redelijk gelijk aan de 4000.
Waarom perse draadloos? Is een versie met gewoon bedraad LAN geen optie? Dan hang je die gewoon met een snoertje aan je router en kan je er ook via WLAN gewoon bij? Of eventueel via een extra wireless bridge geval alsnog wireless?
Of vervang je router door een model met USB printserver ingebouwd en koop een eenvoudigere printer zonder netwerkmogelijkheden.
Of vervang je router door een model met USB printserver ingebouwd en koop een eenvoudigere printer zonder netwerkmogelijkheden.
[ Voor 22% gewijzigd door Orion84 op 18-04-2007 14:33 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Heb hier een HP Photosmart 3310, weliswaar een wat duurdere all-in-one, maar verder prima apparaat inclusief Ethernet en WiFi.
Verwijderd
Ik ben er meer voor in om alle vaste apparaten bedraad te houden.
Printen van grote word-documenten is niet wat over wireless, geloof me.
Ik heb zojuist een extra printer van Brother erbij gekocht, zo'n Multifunctional, en net zoals de andere bedraad en zonder Wlan.
Ik zie het nut er niet echt van in. Tevens heb ik bij de printer toch meestal een router staan omdat dat dan netjes allemaal in 1 kast past.
Draadje trekken doe ik in dit geval, maar bedraad... I love it
Printen van grote word-documenten is niet wat over wireless, geloof me.
Ik heb zojuist een extra printer van Brother erbij gekocht, zo'n Multifunctional, en net zoals de andere bedraad en zonder Wlan.
Ik zie het nut er niet echt van in. Tevens heb ik bij de printer toch meestal een router staan omdat dat dan netjes allemaal in 1 kast past.
Draadje trekken doe ik in dit geval, maar bedraad... I love it
Pagina: 1