Toon posts:

Modem router probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem dat ik heb is het wegvallen van internet voor ongeveer 60 seconde wanneer ik met
ET(gamen) een andere server kies dan wanneer ik mijn faforiet gebruik.

Thuis heb ik een modem router met daaraan een switch.
Als ik dus een server kies uit de internetlijst in ET valt de internet verbinding weg, ook bij de andere PC`s in het netwerk welke aangesloten zijn op de switch. Het is dus de router die problemen geeft.
Deze geeft in zijn config wel aan dat er verbinding is en er staan geen errors in zijn log.

Het rare is wanneer ik met ET 1 van mijn fafotieten kies welke ik dagenlijks gebruik er geen probleem is. Het lijkt er dus op dat wanneer ik naar een andere server ga of tijdens het inloggen op een server moet downloaden(game files) er dus een soort tijdelijke blokkering optreed(ongeveer 1 min.)

Het merk router isTwister DSL7603 modem router./hokiedokie pruts(voldoet wel bij alle andere dingen)
Dus misschien is het een speciale instelling in de router, ik gebruik nu de standaard wanadoo instelling en met alleen NAT aan en geen firewall of andere instellingen..

Wie o wie herkend dit en weet raad?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

hokiedokie pruts is niet een merk wat ik ken.
Zou je specifieker kunnen zijn?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Anti-XP schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:17:
hokiedokie pruts is niet een merk wat ik ken.
Zou je specifieker kunnen zijn?
het is een Twister DSL7603 modem router.
En ik heb wanadoo basic(KPN)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:00:
[...]

het is een Twister DSL7603 modem router.
En ik heb wanadoo basic(KPN)
niemand?