[PHP] Webpagina blijft fout geven door Zend Optimizer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met een zogenaamde Zend Optimizer. Ik vroeg me af of iemand hier wel eens mee heeft gewerkt en of er iemand is die weet hoe dit precies werkt?

Ik heb namelijk een website die moet gedecodeerd worden met de zend optimizer en hij blijft een foutmelding geven.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Wat is de foutmelding precies?

En waar draai je het op? Ik heb onlangs zelf wat problemen gehad met XAMP (en het werkte wel met WAMP)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:41
Met deze informatie kunnen we niets, geef eens wat meer informatie.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
De ZEND optimiser werkt voor zover ik weet door je bron te pre-interpreteren.
Hierdoor hoeft hij live niet meer door de syntax-checker en dergelijke heen, wat de parsetijd (bij grote complexe bestanden) aanzienlijk kan verkorten. Product zou een bestand in 'machinetaal' moeten zijn welke in 1x door de PHP engine kan.

Als een optimized-bestand online niet wil runnen, vermoed ik dat hij is gecompileerd voor een andere PHP-versie dan je online hebt draaien.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 18-04-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik werk al jaren met Zend optimizer, maar nog nooit een probleem mee gehad behalve toen ik de compres of optimizer stand te hoog had gezet. En wat bedoel je precies met "gedecodeerd" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Volgens mij bedoelt de TS dat hij een bestand heeft ge-encrypt met de Zend Encoder. De Zend Optimizer is nodig om dat uit te voeren. Zoals hierboven is gezegd, zorg dat de Optimizer versies hetzelfde zijn op je testomgeving en je productieomgeving.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi jaapbakker123 en welkom op GoT. :)

Ik zou je graag willen wijzen op onze quickstart: Programming Beleid - De "quickstart". Hierin kun je lezen wat wij in Programming zoal verwachten van een topic en met name van de topicstart zelf. Je zult intussen al doorhebben dat we je niet echt goed kunnen helpen zolang jij niet duidelijk bent. Wat is "een foutmelding"? Welke versies van de Zend Optimizer (en eventueel de Zend Encoder) zijn erbij betrokken? Welke PHP-versie? Als je die vragen in je topicstart al beantwoord had, dan had je meer kans op een antwoord gehad. ;)

Vul dit topic even aan met de benodigde info zodat we je kunnen helpen, want anders blijft dit giswerk. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1