Toon posts:

[Gezocht] Slideshow applicatie voor images & videos *

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een presentatie app die tijdens een gala radom video bestanden en afbeeldingen weergeeft. Evt. met leuke overgangen. Ik wil er niet te veel omkijk naar hebben, dus het moet allemaal/deels automatisch zijn. Het mooiste is als ik via dual screen kan werken. Met in mn hoofdscherm een soort afspeellijst, en in mn 2e scherm de presentatie fullscreen (voor de beamer).

Ik heb GoT al door gespit maar ik kan het juiste stukje software niet vinden, ik kwam alleenmaar software tegen voor kerken om songtexten te projecteren. Ook heb ik naar VJ software gekeken, maar dan kom je snel uit op geluidsvisualisatie.

Weet iemand hier geschikte software voor?

Sorry mods voor de slechte topic title, maar ik was ff inspiratieloos :+
EDIT:
En de spelfout |:(

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Laatst ook zitten zoeken naar exact wat jij wil, ik heb dit gevonden: http://www.play-the-web.com/
Nog niet geprobeerd, dus misschien is het niet helemaal wat we zoeken. Anyway, een DM'metje als je wat hebt gevonden zou ik op prijs stellen :)

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard! Ik heb even naar play-the-web gekeken, maar het is denk ik nogal omslachtig om je img's en video's in een website te verwerken. En dan hebben we het nog niet over evt. haperingen bij het streamen. Ook kon ik zo 1 2 3 niet iets vinden over dual screen ondersteuning.
Maar ik hou deze optie zeker nog open, maar alternativen zijn welkom!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Waarom gebruik je niet iets als irfanview ofzo?

Prensentatie app voor img en video > [Gezocht] Slideshow applicatie voor images & videos *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
@Spider.007; Dankje voor de edit!

Heeft irfanview een soort playlist functie? En hoe zit het met het dualscreen support?
Het lijkt me handig/professioneeler als ik van slide kan wisselen zonder dat je op de beamer cursor's en buttons ziet.

EDIT

FastStone Image Viewer heeft ondersteuning voor dualscreen. Maar ondersteunt geen videos.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 12:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Subtiele kick O-)

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 15:01
xnview
Speelt in ieder geval video's goed af.

Br(36) Ba(56)

Pagina: 1