Laptop scherm probleem onder Vista.

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• darthkatzs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-01 07:51
Ik heb net Vista op mijn laptop geïnstalleerd.
Als ik mijn laptop aansteek zonder de stroomadaptor aangesloten heb ik geen beeld meer na het laadscherm.
Als ik mijn laptop aansteek met stroomadaptor aangesloten werkt alles perfect en als ik hem loskoppel werkt het nog steeds.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
ehm... Probeer energysavings feature van je laptop anders eens uit te zetten, dus niet in slaapstand gaan enzo als hij op batterij staat..

Verder, klein beetje topic-jacking, weet iemand toevallig dit. Als ik op mijn laptop Vista heb staan en ik doe mijn scherm dicht en weer open, dan herkent Vista mijn scherm van mijn laptop niet meer. Echter als ik een extern scherm heb aangesloten werkt deze nog wel gewoon.. Dus weet iemand dat toevallig ook ?

• darthkatzs
Ik heb gedaan wat hier staat, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Alex3305 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:04:
Verder, klein beetje topic-jacking, weet iemand toevallig dit. Als ik op mijn laptop Vista heb staan en ik doe mijn scherm dicht en weer open, dan herkent Vista mijn scherm van mijn laptop niet meer. Echter als ik een extern scherm heb aangesloten werkt deze nog wel gewoon.. Dus weet iemand dat toevallig ook ?
@Darthkatzs, je kan eventueel kijken of je op een extern scherm wel beeld krijgt met een accu..
Je hebt nog wel beeld als je de notebook opstart en hij door de bios heengaat enzo? :S
Wat voor notebook heb je trouwens?

@Alex3305, algemeen probleem ben ik bang.. wel beter want dan zou er ook sneller een oplossing zijn.. hoop ik ( had het hier ook al neergezet: Moneta in "Zepto Znote 6214W / 6314W - Deel 2" , staat ook linkje naar microsoft waar nog meer mensen het probleem melden)

That's the way the cookie crumbles.

• darthkatzs
Ik zie de bios en het windows laadscherm. Het is een Acer Aspire 5602

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Stond origineel geen vista op?
Kijk eens of je in safe mode wel beeld krijgt.. als hij doorstart tot windows laad scherm (Hier worden de drivers geladen) en dan niet meer dan klinkt het als een software issue..

That's the way the cookie crumbles.

• darthkatzs
het was origineel een xp, maar ik kreeg express update van Acer.
Pagina: 1