Toon posts:

Live streaming met bullet cam

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Iemand een idee hoe beelden afkomstig van een bullet cam live kunnen gestreamed worden??
Bestaan er mogelijkheden via een GSM??
Zoek hiervoor een oplossing maar ben wss niet electronicus genoeg... Wie kan helpen??

Neville

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hiervoor hoef je geen elektrotechniek gestudeerd te hebben: [google=stream video] ;)

Dan moeten de beelden natuurlijk wel digitaal aangeleverd worden, dit kan direct of via video-in USB kastjes.
Vertel eens wat meer over die camera.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Zoek dus een mogelijkheid om beelden afkomstig van een bullet/headcam live te streamen. Wireless wel te verstaan. Maar heb geen flauw benul of dit kan...
Qua cam heb ik nog niet echt een keuze gemaakt dus ook daaromtrent is alle info welkom...

Neville

Verwijderd

zomaar even hoor..... heb je wel eens gehoord van Google?

daarmee kom je uit bij oa dit

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgets.co.uk/mas_assets/bulletset.jpg

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 14:44
Je kan via een IP video server het doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.videofrank.nl/catalog/images/IP9100RK.jpg

Kost ongeveer 115 euro.

Je hebt ook duurdere, maar het werkt goed :). Je sluit er de videouitgang van je bullet cam op aan en dan wordt het via een LAN verbinding gestreamd. Inlogmogelijkheden etc. bestaan tot de mogelijkheid :).

Ik heb zelf deze IP Camera, is een kit vorm en echt heel klein (er zit al een IP server ingebouwd):

Afbeeldingslocatie: http://www.videofrank.nl/catalog/images/9060AK-1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door jeroenzelle op 17-04-2007 21:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vrees dat er wat misverstand zijn rondom mijn vraag. De oplossingen lijken mij iets te eenvoudig.
Wat ik wil bereiken is min of meer hetgeen deze kerel doet... www.justin.tv

Neville

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:35
Dus even voor de duidelijkheid:

Je wilt audio en video (of alleen video?) streamen. Dat deel is niet zo moeilijk.

Het lastige deel is dat je dit wilt zonder vast te zitten aan draden. Aangezien het vrij lastig is om van WIFI dekking uit te gaan kom je dan uit op UMTS. (GPRS heeft wss te weinig bandbreedte).

Het makkelijkste is dit te doen met een rugzak, een laptop en een PCMCIA UMTS kaart.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:49

Theo

moederbord

Je wilt een camera welke een videostream via bijvoorbeeld UMTS verspreid?? Voor 250 euro heb je de Iris van Kpn, dit is een beweegbare camera welke je met een mobiel via UMTS (of was het GPRS?) uit kan lezen en kan draaien.

Je kan ook kijken naar een alles in één oplossing, Levelone heeft een paar van deze camera's. Ook heeft Axis de 207w als camera met een wifi antenne.

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Wat wil je nou eigenlijk dan? waarvoor dan een bullet cam en geen webcam? waarom draadloos?

zeg nou eerst wat je wilt bereiken en dan zien we wel weer verder, ipv wij zitten te gissen wat je nou wilt en jij continue zit te zeggen "dat is het niet"

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Nijn schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:41:
Dus even voor de duidelijkheid:

Je wilt audio en video (of alleen video?) streamen. Dat deel is niet zo moeilijk.

Het lastige deel is dat je dit wilt zonder vast te zitten aan draden. Aangezien het vrij lastig is om van WIFI dekking uit te gaan kom je dan uit op UMTS. (GPRS heeft wss te weinig bandbreedte).

Het makkelijkste is dit te doen met een rugzak, een laptop en een PCMCIA UMTS kaart.
Yep.... zo hebben wij het laatst gedaan. Camera, laptop en USB-kaartje voor HSDPA van KPN. Werkte als een trein, 250kbps upstream. Live vanuit een auto....
Pagina: 1