HTML uploaden gemaakt met EXCEL

Pagina: 1
Acties:

• Hayri
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-02-2020
Hallo mensen,

Ik wil graag een HTML website uploaden die gemaakt is met Excel
Ik vond het makkelijk om een site met excel te maken ipv scripten of javascript etc..

Ik heb nu dus een index.html en een mapje dat heet bestanden_index als je die wijzigd doet de index.html niet meer. en als je de index.html in dat mapje doet doet hij het ook niet.

ik heb hier heel veel werk voor gedaan, nu heb ik 1 probleem.
ik kan dit nergens uploaden en als site laten zien, dit is namelijk voor een stage voor school.

ik heb heel veel free hosting websites zoals freewebs, freehostia, etc. geproberd maar niets doet het echt werkend. en ik heb het ook met FTP geprobeerd maar dat werkt al helemaal niet.

Zou iemand me kunnen helpen?

Verwijderd

Zoek een gratis webhoster die goed genoeg voor je is en upload de bestanden met een FTP programma. Als de pagina er dan niet goed uitziet zal dat meer aan Excel liggen dan aan de hoster.

Soms krijg je ook webspace van je internet provider.

Gratis hosters: http://www.free-webhosts.com/free-web-hosting.php

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 20:23 ]

• Hayri
ja dat heb ik gedaan maar het lukt me als maar niet er komt helemaal geen site terecht of ja.. maar in internet explorer doet hij het gewoon perfect bij mij.

Verwijderd

Lukt het wel om ze te uploaden via een FTP programma ?

En wat is het adres dan zodat we even kunnen kijken wat er fout gaat.

• Hayri
ja ik heb er zoveel gehad ik weet ze allemaal niet meer. maar ik wil er nu wel even een nieuwe aanmaken op die link die jij mij gaf (die ben ik ergens tegengekomen) als men even geduld heeft?

Hallo, ik heb nu een nieuwe ftp aangemaakt op een andere website

ftp://hayrivip.007ihost.com
username = hayrivip
pass = ********

even uploaden en kijken of hij het doet..

[ Voor 34% gewijzigd door Hayri op 17-04-2007 20:41 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26

Reptile209

- gers -

Hij werkt hier als een tierelier (zowel via FTP als via http://hayrivip.007ihost.com) met IE 6.0. Wat werkt er bij jou niet aan (of lijkt er niet te werken)? Ik weet niet of je de site op een lokale servert hebt staan (lees: binnen je eigen netwerk), want dan kan het mogelijk misgaan op het van binnenuit benaderen van je eigen server. Als het een externe server is, werkt dit iig gewoon.

Edit:
Wat betreft de naam van het bestand + dat mapje: de koppelingen naar de sheets staan in index.html en verwijzen naar de map bestanden_index. Als je die naam dus persé aan wil passen, moet je dat ook in de code van index.html aanpassen. Idem als je index.html verplaatst: dan klopt het (relatieve) pad naar die map niet meer, waardoor je site niet zal werken. Geen idee of je zelf in die HTML van Excel kunt prutsen, maar ik zou er niet aan beginnen. Als het je toch stoort, zoek dan een echte HTML editor (Notepad! O-) ) en begin opnieuw. De site zal er vast niet trager op worden dan nu het geval is ;).

[ Voor 44% gewijzigd door Reptile209 op 17-04-2007 20:42 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Hayri
Eindelijk , ! hij doet het !

Bedankt mensen voor alle moeite en alles !
Heel erg bedankt :P

[ Voor 54% gewijzigd door Hayri op 17-04-2007 20:41 ]

• Hayri
lamar heb al xd

[ Voor 89% gewijzigd door Hayri op 17-04-2007 21:53 ]

Pagina: 1