[God of War] Vast in spel ondanks walkthrough*

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Topicstarter
Verschrikkelijk, ik ben nu uren bezig om een platform te bereiken waar 3 kistjes staan. Het is op de volgende locatie:

Als je voor de tweede keer het plein van Athene overloopt, dan moet je over zo'n smalle balk lopen en daarna heb je een savepunt. Nu zie je aan de rechterkant 3 kisten met wat blauwe vlaggen erover te wapperen.

Hoe kom je in vredesnaam bij die kistjes? Van de tig walkthroughs die er bestaan van GoW is dit het dichtste wat erbij in de buurt komt, maar zelf met dit lukt het me nog niet helemaal:
Uit http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/919864/37266
after u cross the beam on the second athens town square part, after the
harpies take her away, if u drop down and grab the ledge. u can shimmy
over and jump to get alot of red orbs a gorgon eye and a feather. just
to help everyone. dont use the rope i tried to do that for an hour and
it didnt work, but then it dawned on me to use the ledge.
Ik moet de rand pakken en dan "shimmy over"???. Right, ik begrijp dit niet en wil gewoon die verrekte kistjes openen.

Alle hulp is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:02
Ik ken God of War niet echt, maar ik denk dat met 'shimmy over' bedoeld wordt dat je (met behulp van een touw?) over een rand moet springen/zwieren.

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 17-04-2007 20:12 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 11:55
Kleine titelfix + tikje naar SPV aangezien dit een vraag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Topicstarter
In principe zit ik niet echt vast, ware het niet dat ik gewoon deze kistjes wil pakken eer ik verder ga in het spel. Speel het spel nu op Spartan moeilijkheidsgraad en daarbij kan ik alle upgrades gebruiken. Ik zal even afwachten of iemand wellicht mij in het nederlands kan uitleggen hoe ik exact bij de kistjes kom, (en nog even proberen af en toe), anders dan is het helaas pindakaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-03-2024

eqidna

Improvement in Progress

Gaat het niet gewoon over het hangen aan de ledge en dan "achteruit" naar de overkant springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Topicstarter
Thardus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:44:
Gaat het niet gewoon over het hangen aan de ledge en dan "achteruit" naar de overkant springen?
Dat dacht ik ook, maar probleem is dat ik niet kan hangen aan die rand. Alleen die balk om over te steken, die is 'hangable'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-03-2024

eqidna

Improvement in Progress

Kan je hangen op de "kop" van die balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Topicstarter
Nee, eigenlijks kan ik niet eens hangen aan die balk, slechts omhoog trekken! Laat maar 'hangen', ik sla het deze keer wel over. Bedankt voor de hulp

--edit-- in een laatste poging toch gelukt! je moet eerst springen op die kop van die balk om het randje te pakken, ik dacht dat je je gewoon kon laten vallen! wat een gedoe maar het is toch gelukt!

[ Voor 50% gewijzigd door 170074 op 18-04-2007 15:44 ]

Pagina: 1