ik wil een script maken die vanaf mijn usb een aantal taken gaat uitvoeren,
aangezien een normale autorun niet werkt vanaf usb onder windows xp heb ik het volgende bedacht:
ik heb een autorunfile op mijn usb stick,
deze voegt het knopje verkennen wat er normaal ook staat toe,
en deze opent mijn batch script als ik hier op klik ( als ik op het icoontje bij deze computer klik opent hij ook.)
ik wil alleen dat hij dit opend en teglijk ook het gewoone explorer venster opend.
dit doet hij echter niet. ik weet dat dit mogelijk is door"explorer (driveletter)" in de autorun te zetten.
het probleem is echter dat de driveletter verschillend is. (ik kan geen programma's op de pc's installeren die dit oplossen)
iemand een idee hoe ik nu het explorer venster geopend krijg?
MOET werken onder xp
het liefst onder alle windows versie's
aangezien een normale autorun niet werkt vanaf usb onder windows xp heb ik het volgende bedacht:
ik heb een autorunfile op mijn usb stick,
deze voegt het knopje verkennen wat er normaal ook staat toe,
en deze opent mijn batch script als ik hier op klik ( als ik op het icoontje bij deze computer klik opent hij ook.)
ik wil alleen dat hij dit opend en teglijk ook het gewoone explorer venster opend.
dit doet hij echter niet. ik weet dat dit mogelijk is door"explorer (driveletter)" in de autorun te zetten.
het probleem is echter dat de driveletter verschillend is. (ik kan geen programma's op de pc's installeren die dit oplossen)
iemand een idee hoe ik nu het explorer venster geopend krijg?
MOET werken onder xp
het liefst onder alle windows versie's