[BF2] Inadequate O/S Privileges

Pagina: 1
Acties:
  • 4.954 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 17:27
Vandaag BattleField 2 aangeschaft omdat ik eindelijk beschik over een pc die dat aan kan.

Nu blijkt echter dat ik van elke server binnen een paar seconden gekicked wordt met de melding "Inadequate O/S Privileges"

Uiteraard ben ik een google-ronde gestart en zie dat dit een veel voorkomend probleem is.

Oplossingen zouden zijn: ofwel punkbuster updaten, ofwel zorgen voor administrator-rechten op de pc. Beiden heb ik gedaan en ook een nieuwe install van BF2 heb ik geprobeerd.
Helaas zonder succes.

Iemand ideeën wat ik nog kan proberen ? (windows opnieuw installeren vind ik wel érg ver gaan)

Specs:
Intel E6300 Duo Core
2 gb ram
7600 GT 256mb videokaart
Windows Vista (32bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:51

Koppensneller

winterrrrrr

Rechtsklik -> Run as Administrator / Als Administrator uitvoeren.

Dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippertw
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11-2021
Waarschijnlijk een kwestie van je BF2 opstart icoon wijzigen door in de compatibility tab even "run as administrator" rechten toe te kennen.

Staat overigens op diverse plaatsten op dit forum

hmm iemand was me al voor

[ Voor 11% gewijzigd door flippertw op 17-04-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 17:27
Opgelost ! Thanks !

Ik had mijn windows account op administrator gezet, blijkbaar is dát niet voldoende en dien je het spel inderdaad via het rechtermuismenu'tje op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen...

Je kunt met de shortcut ook blijvende het spel opstarten met administrators rechten. Het is nl. 1 van de opties die je met eigenschappen of op zijn Engels Properties kunt instellen voor de shortcut. Dan hoef je het niet elke keer op die manier te doen...

Mvg. Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49
Lekker nuttige kick :X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.