Bron OpenID nieuws is de Advertentie FAQ?

Pagina: 1
Acties:

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
In nieuws: OpenID beschikbaar in Nederland is de bron van het artikel reviews: Adverteren en contactinformatie. Een beetje raar eigenlijk, dus kan het misschien een link worden naar (bijvoorbeeld) http://mijnopenid.nl? Ik weet niet waar Yoeri het nieuws vandaan heeft gehaald, anders kan die bron worden toegevoegd. Of helemaal geen. Of...

Goed, just my 2ct :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zo doen we dat altijd als het nieuws 'uit eigen hand' is. Dus dat blijft gewoon zo staan ;)

The devil is in the details.

• mithras
  • Niet online
Ah, ok. Nog nooit doorgehad dan :X

Maar dan just interesting: het is evident dat nieuws wat op Tweakers.net staat ook van Tweakers.net afkomstig is. Ik kan het begrijpen dat als er nieuws van een andere website wordt gehaald, je die bron vermeldt. Wel zo netjes, en handig voor de lezer. Maar zo ongeveer jezelf als bron noemen is wel erg vreemd: alsof iemand voor advies bij zichzelf te rade gaat ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waarom er precies voor gekozen is om nieuws uit eigen huis op die manier te vermelden weet ik niet, maar ik denk dat het enigszins te maken zal hebben met het voorkomen van reacties als 'wat is de bron dan?' :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 17-04-2007 18:59 ]

The devil is in the details.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Normaal gesproken horen er wel een paar externe linkjes in 'eigen' nieuws voor te komen, maar die zijn in de reacties al uitgebreid aan de orde gekomen - een wijziging lijkt me daarom niet opportuun.

De reden dat we de bewuste faqpagina achter de term 'Redactie Tweakers.net' plaatsen, had je zelf kunnen bedenken als je de titel had gelezen: 'Adverteren en contactinformatie' :P We doen claims in dergelijke stukken voor eigen rekening en zijn daarop aanspreekbaar - zit verder geen dieper verhaal, ingewikkelde logica of fijn complot achter :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• mithras
  • Niet online
Goed, het is dus meer een kwestie van "het zat er altijd al" dan "we hebben na lang discussiëren besloten dat dit de beste oplossing is" :p

Want zo moeilijk is het toch niet. Als je een probleem met een artikel hebt en daarom de redactie wil raadplegen heet nummertje 3 onder het lijstje van Tweakers.net "Contact". Volgens mij is dat net zo duidelijk, maar goed. Jammer dat er geen complot is ofzo. Konden we daarover weer leuk roddelen op GoT.

Laat dit topic dan maar afzakken in de diepe en duistere afgronden van GoT :+
Pagina: 1