Toon posts:

Welk e-mail programma is het veiligst

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welk e-mail programma is het veiligst waar de mails worden gecodeerde etc.? Liefst geen prog van microsoft~!!!!!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Waarom geen MicroSoft? (lama geen flamewars please..)
Mare ik zou zelf gewoon voor cc:Mail gaan ofzo. Wel een ruk pakket, maar geen last van vbs geneuzel.
Mare als je echt niet met MicroSoft geconfronteerd wilt worden zou ik in eerste instantie gewoon je Windows OS de deur uittrappen en op Linux of iets anders overstappen.
Persoonlijk vind ik Outlook (niet Express natuurlijk) wel goed als mailprogramma.
Veiligheid zit niet alleen in de mailprogramma's maar ook in de gebruiker namelijk... ;)

edit:
En ik vindt is natuurljk zonder t|:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
gecodeerd?
Dan wil je PGP gebruiken, kan je gewoon als plug-in gebruiken met Outlook Express of andere mail programma's.
Werkt prima.
De personal edition is ook nog gratis.
www.pgp.com of www.pgpi.com voor meer info (tweede url is een internationale site).

• yiNXs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 17:44

yiNXs

bring it on!

Hmm.. als je bedoelt kwa gevoeligheid voor virussen enzo bedoelt dan ben ik al tijden tevreden met TheBat! .. Dat is echt een nononsense email programma dat gewoon snel en simpel werkt, en regelmatig geupdate wordt.. Wil je PGP gebruiken om je text te coderen, dan kan je dat volgens mij wel met elk email programma! .. Hoe dan ook, als je gewoon een leuk mailproggie zoekt, probeer TheBat! eens (van ritlabs), ik hoef geen ander meer :)

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat is er mix met outlook express? Gebruik ik, kun je ook je hotmeel accounts mee checken.... :9