Windows lettertype, systeem fucked up.

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 15:03
Ik heb gister even de windows lettertype toegevoegd via de lettercatalogus.s
Maar sindsdien is het een groot drama. In zoekvelden zet hij alles door elkaar hr heen. Tekstevelden lopen niet goed. Dus kijk even door de tyops hier heen. Ik kan ze niet zien..
Iemand die de oplossing van dit probleem heeft?

Thnks :)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49
Vertel eerst maar even welke lettertypes je hebt toegevoegd.. En heb je al geprobeerd om deze lettertypes weer uit te schakelen?

• sjobiscity
Wat ik heb gedaan is het volgende:
Eerst heb ik alle fonts uit windows gekopieerd naar mijn mac schijf, en deze heb ik via lettertype catalogus geintstalleerd. Opgegeven moment gaf hij een foutmelding en of ik toen wilde doorgaan, ik ben toen door gegaan.
Sindsdien doet hij soms raar met het invullen in firefox en safari.

Het gekke is dat hij dat niet doet in word ofzo..

Verwijderd

Al geprobeerd ze te verwijderen? Ik vraag me af wat je ermee moet, maar dat is een ander verhaal :P

• sjobiscity
ik heb ze gedeactiveerd, maar dan mis ik een hoop letterypes
waardoor op bijna alle websites mijn tekst cursief wordt..
edit: plus dat ik dan nog steeds hetzelfde probleem heb.

[ Voor 19% gewijzigd door sjobiscity op 18-04-2007 09:50 ]

• sjobiscity
heeft iemand misschien het hele pakket apple fontts? dan kan ik ze gewoon verwijderen.
en opnieuw toevoegen.
sorry voor de typos, maar ik zie niet wat ik typ..

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:49

Maverick2001

Never look back

sjobiscity schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:42:
heeft iemand misschien het hele pakket apple fontts? dan kan ik ze gewoon verwijderen.
en opnieuw toevoegen.
sorry voor de typos, maar ik zie niet wat ik typ..
Ik ken het probleem en heb dit ook gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door leon1e op 18-04-2007 13:25 ]

Pura Vida

• sjobiscity
Maverick2001 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:50:
[...]

Ik ken het probleem en heb dit ook gehad.

Ff mailen? Dan stuur ik je het orginele zip bestandje ff.

[ Voor 30% gewijzigd door leon1e op 18-04-2007 13:25 ]

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

[ Voor 42% gewijzigd door leon1e op 18-04-2007 13:25 ]

Pura Vida

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Maverick2001 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:10:
[...]

Heb je ff toegevoegd aan msn misschien wel handig, ipv hier een overbodige discussie te houden.
Is dat niet het doel van een discussieforum, om discussies te voeren? Het oplossen van problemen via MSN heeft weinig zin.

Het herinstalleren van fonts kan ook prima zonder het onderling uitwisselen van zips. Apple heeft de support pagina een lijst met fonts die onder 10.4 worden geïnstalleerd. De fonts kun je vervolgens herinstalleren met bijvoorbeeld Pacifist.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Daedalus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:39:
[...]
Is dat niet het doel van een discussieforum, om discussies te voeren? Het oplossen van problemen via MSN heeft weinig zin.

Het herinstalleren van fonts kan ook prima zonder het onderling uitwisselen van zips. Apple heeft de support pagina een lijst met fonts die onder 10.4 worden geïnstalleerd. De fonts kun je vervolgens herinstalleren met bijvoorbeeld Pacifist.
Nou ik bedoelde meer een gesprek over het installeren van de fonts enzo. Ik heb precies hetzelfde topic een paar wkn geleden geopend en kwam met de adviezen er niet uit. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan om het probleem te verhelpen (door mbv een firewire kabel de fonts over te zetten van een andere mac).

Ik ben het met je een dat het probleem hier opgelost moet worden en jou oplossing kende ik nog niet.

Pura Vida

• sjobiscity
Daedalus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:39:
[...]

hmm ik ken pacifist niet , maar het lijkt erop dat hij een pakketje nodig heeft om te reinstallen, wel maar ik zie dat pakketje nergens staan in de fonts.??

• sjobiscity
nou het replacen van mijn fonts door de originele fonts heeft inderdaad gewerkt. het is een pakketje van 80 mb, als iemand een ftp heeft upload ik hem even ;)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het uitwisselen van fonts is net als het uitwisselen van software illegaal. De reacties van de mensen die hierom vroegen zijn dus ook verwijderd. Daarnaast is het ook nergens voor nodig, aangezien de fonts gewoon op de installatie DVD's staan. Dit topic gaat daarom ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.