Nieuwe harddisks in HP Pavilion DV8373 notebook

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik heb een HP pavilion DV8373 17" notebook met twee 80GB sata harddisks. De vrije ruimte is beperkt dus ik wil de schijven gaan vervangen. Volgens HP werken alleen schijven van max 120 gb gegarandeerd, simpelweg omdat er vorig jaar nog geen 160gb schijven waren. Wellicht dat 160gb schijven wel werken, maar ik krijg geen zekerheid

Zijn er technische beperkingen aan bios oid die 2*160gb in dit notebook kunnen blokkeren. Of zijn er andere punten waar ik rekening mee moet houden?

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-01 17:35
Kijk eens bij bios-updates bij HP zelf voor jou type laptop. Waarschijnlijk is er al wel een BIOS-update te voorschijn gekomen waarbij het wel zal worden ondersteunt. Voor de rest moet ik eerlijk bekennen dat ik geen andere verdere beperkingen zou kunnen bedenken.

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 20:29
Eventueel kan je voor de zekerheid proberen de technische afdeling van HP in Nederland te bereiken door te bellen of te mailen. Een ander mogelijkheid is gewoon een 160 gb HD aanschaffen en proberen, mocht het niet lukken kan je altijd nog omruilen naar een 120 gb versie.