ik ga aankomende maand een nieuw systeem kopen en ben zelf een beetje aan het zoeken geweest maar ik weet nog niet of ik het goed heb samengesteld
AMD Athlon™ 64 X2 5600+ 172 euro
Mn oog viel al snel op AM2 omdat de snelste varianten niet boven de 200 euro uitkomen
en zich goed kunnen meten met een conroe 6600+
Foxconn C51XEM2AA Moederbord 130 euro
Dit moederbord lijkt me een goede keuze alleen weet ik niet of je in de bios van alles kunt
aanpassen , dis is wel een must
OCZ 2 GB DDR2-800 Kit geheugen 169 euro
Dit geheugen lijkt me een goede prestatie/ prijs verhouding te hebben en de timings zijn aan de
lagere kant.
XFX 8800 GTS/500 videokaart 279 euro
Goedkope snelle videokaart , tegen de tijd dat ik de pc bestel zal de r600 al wel uit zijn en
mischien is dat dan een betere keuze??
Lian Li PC-V1000A Plus behuizing 150 euro
Een mooie kwaliteits kast , maar ik weet niet of het moederbord hier goed in past??
Hitachi Deskstar T7K200 Hardeschijf 70 euro
Ik heb nu ook een 200 Gb schijf en die is nog nooit vol geweest dus lijkt mij
200 Gb meer dan genoeg
Samsung SH-S183L DVD brander 35 euro
Altijd handig een dvd brander , ik gebruik het zo goed als nooit.
Totaal ..................................................................................-, 1005 euro
Dit alles heb ik bekeken bij alternate en sallandautomatisering en kom op hetzelfde eindbedrag uit
Heb ik de goede componenten uitgekozen om 4 jaar verder te kunnen ??
pc word gebruikt voor games en internet ( crysis moet ie kunnen spelen op aanvaardbaar niveau )
Mvg
AMD Athlon™ 64 X2 5600+ 172 euro
Mn oog viel al snel op AM2 omdat de snelste varianten niet boven de 200 euro uitkomen
en zich goed kunnen meten met een conroe 6600+
Foxconn C51XEM2AA Moederbord 130 euro
Dit moederbord lijkt me een goede keuze alleen weet ik niet of je in de bios van alles kunt
aanpassen , dis is wel een must
OCZ 2 GB DDR2-800 Kit geheugen 169 euro
Dit geheugen lijkt me een goede prestatie/ prijs verhouding te hebben en de timings zijn aan de
lagere kant.
XFX 8800 GTS/500 videokaart 279 euro
Goedkope snelle videokaart , tegen de tijd dat ik de pc bestel zal de r600 al wel uit zijn en
mischien is dat dan een betere keuze??
Lian Li PC-V1000A Plus behuizing 150 euro
Een mooie kwaliteits kast , maar ik weet niet of het moederbord hier goed in past??
Hitachi Deskstar T7K200 Hardeschijf 70 euro
Ik heb nu ook een 200 Gb schijf en die is nog nooit vol geweest dus lijkt mij
200 Gb meer dan genoeg
Samsung SH-S183L DVD brander 35 euro
Altijd handig een dvd brander , ik gebruik het zo goed als nooit.
Totaal ..................................................................................-, 1005 euro
Dit alles heb ik bekeken bij alternate en sallandautomatisering en kom op hetzelfde eindbedrag uit
Heb ik de goede componenten uitgekozen om 4 jaar verder te kunnen ??
pc word gebruikt voor games en internet ( crysis moet ie kunnen spelen op aanvaardbaar niveau )
Mvg