system icoontjes (shutdown, restart, log off etc.)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• n0m0r3
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-02 09:27
Ik ben opzoek naar de volgende icoontjes bij voorkeur die van XP maar een verzameling uit dezelfde serrie van een ander OS mag ook:

-shutdown
-log off
-standby
-hibernate
-restart
-undock
-switchuser
-screensaver

zoiets als het volgende voorbeeld:

Maar dan in de hoogst mogelijk resolutie.

Afbeeldingslocatie: http://www.cips.nl/images/xp_icons.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door n0m0r3 op 17-04-2007 12:24 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom hoogst mogelijke resolutie? Hoe groot wil je het gaan weergeven of toepassen?

Overigens, heb ik genoeg icons packs gezien met de standaard icoontjes erin (nagemaakt desalniettemin) :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Op google vind je dit

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 18:21
waarom niet gewoon in photoshop aan de slag gaan?

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-03 13:20
met visual studio de .exe openen dan kun je de officieele gebruiken geloof ik.

• n0m0r3
Ik heb inderdaad al een aantal icoontjes uit bepaalde DLL's kunnen halen, volgens mij de user32.dll staan er een paar in. zijn helaas allemaal max 48x48 pix.

Maar omdat ik de icoontjes wil aanpassen om vervolgens in een presentatie te gebruiken zoek ik natuurlijk de beste kwaliteit.

Heeft iemand misschien icoontjes beschikbaar van Suse of redhat bijvoorbeeld? bij voorkeur de hele lijst welke ik eerder heb gepost.

een photoshop expert ben ik nie, vandaar de post hier.

bij voorbaat dank.

n0m0r3

• n0m0r3
dezejongeman schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:31:
met visual studio de .exe openen dan kun je de officieele gebruiken geloof ik.
In welke .exe moet ik loeren dan? alle icoontjes welke ik nu heb gevonden komen (volgens mij :| ) uit de user32.dll

maar bijvoorbeeld het icoontje voor fast user switching of undock kan ik in geen enkele dll/exe binnen XP terug vinden.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-03 12:44
Je zo ze even kunnen vectorizen, dan kan je ze zelf opschalen zoveel je wilt.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Zoek eens wat Vista of Mac icon sites op. Daar staan vaak dit soort icoontjes in hoge resoluties. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt me inderdaad wel te vinden zonder dat iedereen hier allerlei binaries gaat lopen uitkleden voor je :)
Er zijn genoeg tools waar je je eigen icon resources mee kan doorzoeken, en websites zijn er ook genoeg voor jouw doeleinden.

Ik zie eigenlijk geen goede reden om hier een request-topic voor open te houden, daarom gaat hier een hangijzer op. :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.