Hi,
Ik zat vannacht lekker te computeren en ik moest maar weer eens rebooten.
Aangezien ik vrij lui ben, houd ik altijd gewoon 5 seconden mijn Power-button ingedrukt, en dan weer opstarten. Helaas ging het hier fout.
Bij het booten, begint alles te draaien, alleen het geheugen werkt niet mee.
Wat ik waarneem is het volgende:
- Ik heb ledjes op mijn geheugen en het middelste ledje op elke module brand 5 seconden en gaat dan uit. (beide)
- Achterin heb ik een slot zitten voor USB en vier liedjes, gezien ledjes geven aan waar hij is in het booten en als het goed is gaat alles op groen. Helaas staan deze op de stand: Geheugen module zit er niet goed in of zijn beschadigd.
- Geen beeld
Wat ik al heb geprobeerd:
- Andere geheugen modules, geen resultaat.
- Hele pc in en uit elkaar, geen resultaat.
Extra informatie:
- Ik had het dus vorige week ook. Toen had ik me pc in en uit elkaar gehaald, en hij deed het weer. Dit heb ik nu dus ook gedaan, maar niks hielp.
Ik hoop dat jullie er meer over kunnen vertellen.
Thnx
Edit:
PC Specs:
Tagen 580 Watt voeding
MSI M8N SLI Platinum
XFX 7800 GTX
2x Corsair CMX512-3200C2ORI
en een paar hdd's, dvd'-spelers etc.
Ik zat vannacht lekker te computeren en ik moest maar weer eens rebooten.
Aangezien ik vrij lui ben, houd ik altijd gewoon 5 seconden mijn Power-button ingedrukt, en dan weer opstarten. Helaas ging het hier fout.
Bij het booten, begint alles te draaien, alleen het geheugen werkt niet mee.
Wat ik waarneem is het volgende:
- Ik heb ledjes op mijn geheugen en het middelste ledje op elke module brand 5 seconden en gaat dan uit. (beide)
- Achterin heb ik een slot zitten voor USB en vier liedjes, gezien ledjes geven aan waar hij is in het booten en als het goed is gaat alles op groen. Helaas staan deze op de stand: Geheugen module zit er niet goed in of zijn beschadigd.
- Geen beeld
Wat ik al heb geprobeerd:
- Andere geheugen modules, geen resultaat.
- Hele pc in en uit elkaar, geen resultaat.
Extra informatie:
- Ik had het dus vorige week ook. Toen had ik me pc in en uit elkaar gehaald, en hij deed het weer. Dit heb ik nu dus ook gedaan, maar niks hielp.
Ik hoop dat jullie er meer over kunnen vertellen.
Thnx
Edit:
PC Specs:
Tagen 580 Watt voeding
MSI M8N SLI Platinum
XFX 7800 GTX
2x Corsair CMX512-3200C2ORI
en een paar hdd's, dvd'-spelers etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Dedgeh op 17-04-2007 17:15 ]