Toon posts:

[XP] Sluit niet af en doet erg raar na overstap DualCore

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Hallo,

Ik zag bij Alternate een X2 4200+ s939 liggen als vervanger voor mijn A64 3000+, deze heb ik netjes geinstalleerd. Windows XP Pro SP2 NL opnieuw geinstalleerd. Wordt mooi herkend als ACPI Multiprocessor systeem. Toen netjes de AMD Cpu en Dual Core driver geinstalleerd en de Windows XP Dual Core hotfix.

Nu heb ik echter een probleem, het eerste wat me opviel is dat mijn Windows niet meer afsluit, als ik netjes afsluit flitst het scherm even en gebeurt er niets, ik zie gewoon mijn desktop en Winamp speelt mooi door etc. Ik kan dan echter niets meer, ik kan geen programma's opstarten omdat "het werkstation wordt afgesloten" en alt+control+delete doet ook niets.

Als ik echter eerst alt+control+delete doe en dan afsluit gebeurt er alsnog niets maar als ik dan vervolgens explorer.exe kill sluit mijn pc netjes af. Opvallend is dat stand-by modus wel meteen reageert en werkt.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Het betreft:
Windows XP Pro Sp2 NL volledig geupdate.
Alle driver geinstalleerd waaronder de Via Chipset Drivers, de dual core hotfix voor SP2 en de AMD cpu en dual core driver.
AMD X2 4200+ s939, Asus A8V Deluxe en verder hele nette temperaturen en een rete stabiele pc.