Opleiding Particulier digitaal rechercheur/onderzoeker

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:03
ik zit nu op de ROC Asa ICT acadamie in Amsterdam en doe daar deze opleiding sinds augustus alleen de kwaliteit van de lessen is echt heel slecht.
Op dit moment is het enige waar ik wat aan heb Cisco, Rechten en misschien Nederlands voor me spelling...
Ik geloof dat zo goed als all mijn medeleerlingen hetzelfde vinden, het gaat gewoon nergens over..
Alle PDR specifieke opdrachten worden geannuleerd zoals het onderzoeken van usb sticks en servers etc..

Mijn vraag is nu zijn er leerlingen uit Utrecht/Rotterdam die daar deze opleiding doen en wat die ervan vinden (of als je iemand kent die hem doet)

De opleiding daar is al bijna 2 jaar aan de gang... hier is dit het eerste jaar dat ze hem geven.
Als het daar beter is zit ik er over te denken om te regelen dat ik wordt overgeplaatst.. dan maar een uur reizen ofzo, heb ik er tenminste wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
niemand :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
laatste bump :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:21

Red Boll

Kick Ass!

Euh...

Ben misschien nog van de oude stempel maar ik snap dit soort opleidingen niet zo...
Wat is dit vooropleiding en wat doe je dan de hele dag?

Heb zelf nog wel interesse in de opleiding Particulier Onderzoeker. (Heb al het basis- en vakdiploma beveiliging) Lijkt me een leuke aanvullen en ook zeker i.c.m.de reguliere IT-certificeringen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
dit is een gewone mbo opleiding niv 4 dus je hebt alleen vmbo tl 4 nodig
het begint er trouwens nu wat op te lijken, ze hebben nu software aangeschaft van 2000 euro ofzo (ben naam ff vergeten) maar goed opdrachten hebben ze er niet echt voor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
buuump lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Ik kan best begrijpen dat je van andere leerlingen wilt weten hoe het dan op hun school aan toe gaat, maar ik denk dat ze hier niet zitten. Wellicht dat er binnenkort een open dag aankomt voor die betreffende opleiding op andere scholen? En wellicht dat je dan aan leerlingen van die opleiding je vragen kunt stellen.

Wat ik ook niet begrijp is dat jij en/of mede-leerlingen akkoord gaan met de manier waarop deze school onderwijst. Ik zou een briefje schrijven aan de onderwijsinspectie om deze misstanden aan de kaak te stellen. De kwaliteit van de opleiding ligt gewoon te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:21

Red Boll

Kick Ass!

Deze opleiding kun je toch ook bij reguliere opleiders volgen zoals Minerva?
Daar heb ik het Diploma Geld- en Waardetransporteur gehaald (Bestaat al niet meer, zat toen in een pilot)
Pagina: 1