Keep it calm...en lek mig de zuk
*SCHOPT terug*
Nou, mss kun je het binnenwerk eruit slopen en een leuk ITX plankje in bouwen als mediacenter? Enige wat ik zo snel kan bedenken...
Nou, mss kun je het binnenwerk eruit slopen en een leuk ITX plankje in bouwen als mediacenter? Enige wat ik zo snel kan bedenken...
* SA007 heeft hier een Motorola DVI3000 staan, een heel leuk ding voor digitale tv, veel info te vinden over de chips die erop zitten, maar heb de printlayout niet...
Dis heb hier een ding met pci, ide, smartcardlezer, dvb ontvanger etc erin staan, maar geen idee hoe ik alles moet aansluiten...
Zet dus niet echt zoden aan de dijk.
Gaat er dus vooral om wat je van het ding kan vinden, en dan vooral van wat er intern inzit.
Dis heb hier een ding met pci, ide, smartcardlezer, dvb ontvanger etc erin staan, maar geen idee hoe ik alles moet aansluiten...
Zet dus niet echt zoden aan de dijk.
Gaat er dus vooral om wat je van het ding kan vinden, en dan vooral van wat er intern inzit.
Volgens mij is het basispakket voor de digitale kabel op dit moment gratis. Dus ik zou zeggen: gebruiken waar ie voor bedoeld is?
wwweet ik veel...
Nog nooit wat mee gedaan, maar ik zal eens gaan googlen op ITXCubefanatic schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:54:
*SCHOPT terug*
Krijg er dus bijna geen zenders mee door, een paar maar. Dus dat valt af.killerbee17 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:11:
Volgens mij is het basispakket voor de digitale kabel op dit moment gratis. Dus ik zou zeggen: gebruiken waar ie voor bedoeld is?
Op marktplaats zetten voor 40 euro
Hier stond een dode link.
Ik wil er mee knutsellen!!!
En dan het grootste schorriemorrie op mijn huis aan trekken
Pagina: 1