Even een vraag rondom de hyptoheekrente aftrek. Zoals sommige van jullie weten heb ik en mijn vrouw een huis gekocht afgelopen vrijdag (ja de 13de
).
Allemaal spannend natuurlijk want je moet van alles regelen. Nu zat ik vandaag even te denken over welke stappen er allemaal zijn gebeurd en staan te gebeuren. Daarvan is ook de aanvraag omtrend de voorlopige teruggave hyptoheekrente aftrek.
Omdat het in ons (en ook voor anderen) geval een belangrijk element is in onze maandlasten was ik benieuwd hoe ik dit het beste kan aan gaan pakken. Want ik zit eerlijk gezegt niet wachten op een al te grote overgang kwa maandelijkse lasten naast de extra uitgaven die je zult hebben bij een verhuizing.
Mijn concrete vragen zijn dan ook:
- Wanneer vraag je deze voorlopige teruggave aan?
- Hoelang heeft het bij jullie geduurd dat de BD het verwerkt heeft?
Ik ben zo groen als gras.. dus please be gentle
Allemaal spannend natuurlijk want je moet van alles regelen. Nu zat ik vandaag even te denken over welke stappen er allemaal zijn gebeurd en staan te gebeuren. Daarvan is ook de aanvraag omtrend de voorlopige teruggave hyptoheekrente aftrek.
Omdat het in ons (en ook voor anderen) geval een belangrijk element is in onze maandlasten was ik benieuwd hoe ik dit het beste kan aan gaan pakken. Want ik zit eerlijk gezegt niet wachten op een al te grote overgang kwa maandelijkse lasten naast de extra uitgaven die je zult hebben bij een verhuizing.
Mijn concrete vragen zijn dan ook:
- Wanneer vraag je deze voorlopige teruggave aan?
- Hoelang heeft het bij jullie geduurd dat de BD het verwerkt heeft?
Ik ben zo groen als gras.. dus please be gentle
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon op 17-04-2007 11:49 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"