Ik ben bezig met een rapport in Excel. Om het allemaal eenvoudiger te maken neem ik de brief ook in Excel op. Om te voorkomen dat dezelfde gegevens op verschillende plaatsen ingevuld moete worden heb ik één invul sheet, de rest van de sheets haalt daar zijn gegevens vandaan.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om een waarde in een zin op te nemen. Voorbeeld: ik wil een zin als deze "Op [datum] ben ik ....". Ik wil dat datum uit cel A2 gehaald wordt.
Ik heb het proberen op te lossen door "Op ", "=A2" en " ben ik ...." in verschillende cellen onder te brengen, maar als je dan met bedrijfsnamen gaat werken is de uitlijning helemaal fout.
Is het mogelijk om (evt. in vb) dit voor elkaar te krijgen?
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om een waarde in een zin op te nemen. Voorbeeld: ik wil een zin als deze "Op [datum] ben ik ....". Ik wil dat datum uit cel A2 gehaald wordt.
Ik heb het proberen op te lossen door "Op ", "=A2" en " ben ik ...." in verschillende cellen onder te brengen, maar als je dan met bedrijfsnamen gaat werken is de uitlijning helemaal fout.
Is het mogelijk om (evt. in vb) dit voor elkaar te krijgen?