Tot mijn grote verbazing reed ik vanmorgen de a13 op en ik zie opeens 4 groene pijlen boven de weg hangen. Woohoo! Na ik geloof ruim een jaar dat die strook er al ligt, mogen we er eindelijk op rijden! En wat blijkt? Wat een ontiechlijk domme koeien rijden er op de A13. Je ziet heeeeeel duidelijk 4 groene pijlen. Er staat een stuk terug een groot bord waar ook duidelijk 4 pijlen te zien zijn, geloof zelfs dat er nog vrij goed 'spitsstrook open' bijstaat maar was te druk met me te ergeren, want wat blijkt? Het is gewoon een prive strook voor mij en 1 vrachtwagen! Nadat ik vanaf de meest linkerbaan (waar je vanuit Rdam de A13 opkomt) naar rechts was gemanouvreerd, heb ik heeeeerlijk een hele rijbaan voor mij allen gehad. Het grappige was dat de baan ernaast (de normale meest rechtse strook dus) eigenlijk ook door niemand werd gebruikt
Ik heb eigenlijk maar 1 vraag: wanneer komt er een nationaal verkeersexamen waar iedereen verplicht aan mee moet doen, niet gehaald is rijbewijs kwijt? Ik zal me vast niet zo druk moeten maken maar kolere zeg, hoe dom en blind moet je zijn om die fucking spitsstrook te missen??? Wel met zn allen natuurlijk al bumperklevend op de 2 meest linkse stroken blijven rijden, en op kantoor natuurlijk zeiken dat de a13 zo druk was en er kwam ook nog een grijze bmw 1 rechts voorbij over de 'vluchtstrook' , de asociaal.
*zucht*
Hebben jullie al mogen genieten van mijn prive baan?
Ik heb eigenlijk maar 1 vraag: wanneer komt er een nationaal verkeersexamen waar iedereen verplicht aan mee moet doen, niet gehaald is rijbewijs kwijt? Ik zal me vast niet zo druk moeten maken maar kolere zeg, hoe dom en blind moet je zijn om die fucking spitsstrook te missen??? Wel met zn allen natuurlijk al bumperklevend op de 2 meest linkse stroken blijven rijden, en op kantoor natuurlijk zeiken dat de a13 zo druk was en er kwam ook nog een grijze bmw 1 rechts voorbij over de 'vluchtstrook' , de asociaal.
*zucht*
Hebben jullie al mogen genieten van mijn prive baan?
Exact expert nodig?