hij is nog vers
in principe heeft íe groot gelijk (want kok is gewoon een
), maar zoiets hoeft niet op Tnet.
in principe heeft íe groot gelijk (want kok is gewoon een

Verwijderd
Mwoh, als je iets van ict weet, of ermee in aanraking bent geweets, zul je ooit wel eens van een muis hebben gehoord, of em misschien wel eens een keer gezien hebben.Op dinsdag 06 februari 2001 17:18 schreef Trashbash het volgende:
Ook het verband tussen ICT en een muis kunnen gebruiken is me totaal niet duidelijk.
Verwijderd
IkOp dinsdag 06 februari 2001 17:48 schreef Jaymz het volgende:
[updeet: 'k ben benieuwd hoeveel mensen jouw opm. begrijpen]
Verwijderd
Verwijderd
en wat voor éénOp dinsdag 06 februari 2001 17:57 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Heb ik tenminste nog een imago:)
Kritiek is altijd wel prettig, positief/negatief of in de vorm van feedback.Op dinsdag 06 februari 2001 17:59 schreef TgF het volgende:
[..]
en wat voor één, wil je ook weten wat jouw imago is?
Hmmm, wordt dit weer zo'n modderaars-steken-elkaar-een-hart-onder-de-riem-draad ?
Verwijderd
Verwijderd
Een beetje multitasker doet én posten op GoT én modereren én posten bijna tegelijk...Op dinsdag 06 februari 2001 18:31 schreef arjenk het volgende:
Tortelduifjes, wel op blijven letten! Staat nu weer op 0! Dit is het moddereter forum
hee, dat gedoe over Jaymzfouten zal ik niet tegen je gebruiken, zolang je er zelf nog om kan lachen is er niets aan de hand. Volgend jaar staat alleen Jaymz in de dikke vanDaleOp dinsdag 06 februari 2001 18:02 schreef Jaymz het volgende:
...
Kritiek is altijd wel prettig, positief/negatief of in de vorm van feedback.
...
zie je welJaymz·fout (de ~) (djeems)
1 fout, bij het schrijven gemaakt => verschrijving
"My name is Bond... Jaymz Bond."Misschien aanvullende info: Gemaakt wegens te hoge schrijfsnelheid.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq