"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
nou ik heb geen scanner en we hebben ook geen wehkamp
maar ik weet wat je bedoeld
ligt er aan welk type je hebt maar je moet rekenen tussen de 2000,- 10.000,-
spijt me voor je maar ik denk dat ie nou ook weer niet ZO leuk is ???
mischien dat ze trouwens tegenwoordig al wel klonen hebben voor 500 piek ik zou het niet weten maar een paar jaar geleden was het die dure troep !
maar ik weet wat je bedoeld
ligt er aan welk type je hebt maar je moet rekenen tussen de 2000,- 10.000,-
spijt me voor je maar ik denk dat ie nou ook weer niet ZO leuk is ???
mischien dat ze trouwens tegenwoordig al wel klonen hebben voor 500 piek ik zou het niet weten maar een paar jaar geleden was het die dure troep !
.
tering wat duur!!!!!
Maar hij is echt ZO leuk.
Eindelijk tegelijk slapen en GoT'en
Maar hij is echt ZO leuk.
Eindelijk tegelijk slapen en GoT'en
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
is dat die stoel die 5 jaar geleden al in de WIRED stond?
(en nog iedere keer in designbladen al nieuw wordt gepresenteerd...)
blimmel heeft ook noch scanner, noch Wehkamp
(en nog iedere keer in designbladen al nieuw wordt gepresenteerd...)
blimmel heeft ook noch scanner, noch Wehkamp
Nou, ik heb nog ff gekeken op http://www.wehkamp.nl maar daar staat ie ook niet volgens mij
mzls
-[XL]-
mzls
-[XL]-
Is zo'n ding niet zelf te maken ? "Klussen met tweakers"
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
zat ik ook al aan te denken aaargh, maar dan wel meteen in een cabine op een onderstel van hydraulische cilinders.. net zoals in lowrider-auto's.. dan nog ff een progje om uit de 3d programma's te vissen wat je eigen positie is en je hebt je eigen flight/3d sim (net zoals dat ding in euro disney).
ik zie mezelf al om de hoek kijken bij sof en ineens scheef hangen...
of crashen in nfs
ik zie mezelf al om de hoek kijken bij sof en ineens scheef hangen...
of crashen in nfs
[mierrenneukmode]
Rembo, het half uur is voorbij en hij staat er nog steeds niet.
[mierrenneukmode]
Ik ben ook errug benieuwd naar die stoel.
Rembo, het half uur is voorbij en hij staat er nog steeds niet.
[mierrenneukmode]
Ik ben ook errug benieuwd naar die stoel.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Owkee, duurde iets langer, ik neem de moeite tenminste om 'em op te zoeken, in te scannen en te uppen, dat kan ik van andere niet zeggen
de stoel met dame staat er niet geheel op, ik heb maar een a4 scanner, en geen zin om te gaan bewerken.
de stoel met dame staat er niet geheel op, ik heb maar een a4 scanner, en geen zin om te gaan bewerken.
Hmm, ik krijg allemaal vreemde ideeën bij zo'n houding....
Ik zei niet wat... 
Wel lastig cd's wisselen enz
Wel lastig cd's wisselen enz
OW die zal naar mijn menig tussen de 500 en 100 gulden liggen
ik bedoele ook wel zoiets maar dan echt een heel meubel van hout voor alles erin maar dan meer een wazige dakje er boven een echte diepe monitor standaard enzo !
ik bedoele ook wel zoiets maar dan echt een heel meubel van hout voor alles erin maar dan meer een wazige dakje er boven een echte diepe monitor standaard enzo !
.
Leuk concept, maar om daar nu 19" op te gaan planten???
En verder, waar laat je de scanner, printer, tekentablet ,de 2de monitor, racestuur en joystick?
(om het over de tweede pc nog maar niet te hebben)
En verder, waar laat je de scanner, printer, tekentablet ,de 2de monitor, racestuur en joystick?
(om het over de tweede pc nog maar niet te hebben)
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
waarom breek je niet een keertje in bij de tandarts (als hij op vakantie is), neem je zijn stoel mee naar huis, heb je er ook eentje
Pagina: 1