Toon posts:

IE7 scrollt automatisch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onder XP SP2 na de upgrade van IE6 naar IE7 werkt alles goed maar bij het gebruik van het scrollwieltje in een pagina blijft de pagina elke seconde een stuk (de helft van de afstand van EEN scrollwieltikje) naar beneden OF naar boven scrollen tot het het eind of begin. Je kunt dat stoppen door nog een keer te klikken in het scherm maar handig is het niet.

Het is ALLEEN in IE7, in geen enkel ander programma.

Ik heb hier al eens gezocht en ook op google maar kon het als zodanig niet vinden. Iemand een idee?

• Just me !
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05-2023

Just me !

Ik leer nog steeds......

Muisinstellingen scollwieltje ???

[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !

Verwijderd

Just me ! schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:27:
Muisinstellingen scollwieltje ???
TS:
Het is ALLEEN in IE7, in geen enkel ander programma.
Dus aan zijn muisinstellingen zal het wel niet liggen hmm ;)

Maar dat wil dus zeggen, ook niet in een andere browser (Opera, Firefox) ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 22:47 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-07 22:32

Nik

Ik heb het ook, maar dan als ik typ in een invoervak (zoals nu op Got). Dan scrolt de pagina naar beneden (en staat dit invoervak precies onderaan het IE7 venster. Tevens heb ik het ook wel eens in msn chatvensters!

[ Voor 13% gewijzigd door Nik op 16-04-2007 22:50 ]

• DizzyVacation
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
proller schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:49:
Ik heb het ook, maar dan als ik typ in een invoervak (zoals nu op Got). Dan scrolt de pagina naar beneden (en staat dit invoervak precies onderaan het IE7 venster. Tevens heb ik het ook wel eens in msn chatvensters!
Wat voor muis heb jij en de TS, klinkt alsof de driver/muis niet goed is lijkt mij en dat je door die klik hem ff wakkerschud.

Verwijderd

Topicstarter
In Firefox gaat het ook goed. Ik heb een draadloze Logitech muis, type weet ik even niet. Gemaakt in china. Zou het DAT zijn? :+

Ik ga 's kijken of er een software upgrade is.

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
"It's not a bug it's a feature!"

Verwijderd

Topicstarter
Nagekomen bericht: software is up to date. Bijzonderheid: ik heb mijn Logitech muis links liggen (ik ben links) en rechts een trackball van Logitech. Ik wissel veel af, goed voor je handen.
Ik heb de scroll bij een heeeeel lange internet pagina nog eens uitgeprobeerd. Beide scrollwieltjes geven 5 scroll opdrachten voor een stukje pagina, elke seconde een stukje. Dan stopt het scrollen.

Bizar. Nogmaals, alleen in IE7...

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:45:
Ik ga 's kijken of er een software upgrade is.
Logitechsoftware ;(

Probeer eens zonder?

Yes, but no.

Verwijderd

Topicstarter
MieJas bracht me op het goede spoor. Alle Logitech software 's verwijderd, standaardinstellingen van XP maar 's gepakt, alles werkt nu goed. Raar.

Bedankt voor de suggesties!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-07 22:32

Nik

Ik ga ook even afstappen van de Logitech software dan, want ook ik heb een Logitech muis...
Pagina: 1