Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Ik gebruik ook een G400 weliswaar met 32 mb ram om m'n divx'en te bekijken op m'n TV, ik heb daar helemaal geen problemen mee.
Misschien ligt het aan de Divx zelf ofzo
Misschien ligt het aan de Divx zelf ofzo
Jullie zijn ok lekker geinteresseerd als er eens iemand komt met een "beginners-vraag".
bedankt
bedankt
Ik heb dat ook gehad, maar bij mij ligt het aan de DivX film, de een schot wel en de anders doet het niet ..... errug vaag ...!!!
GREETZ RD
GREETZ RD
Er zijn hier geloof ik al meerdere topics over geweest, misschien moet je nog even goed zoeken.
Het had iets te maken met de hardware accelaratie van de G400, op het moment dat er geschakeld ging worden tussen VGA en TV ging dat weleens fout. k'weet ook niet meer precies hoe de vork in de steel zat dus probeer de search ffe.
Het had iets te maken met de hardware accelaratie van de G400, op het moment dat er geschakeld ging worden tussen VGA en TV ging dat weleens fout. k'weet ook niet meer precies hoe de vork in de steel zat dus probeer de search ffe.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Met de G450 zijn er inderdaad problemen met PAL. NTSC moet het goed doen. Ik denk dat de G400 dat ook heeft.
Gebruik ook eens de laatste BSplayer met overlay enabled, die vreet veel minder van je CPU en kun je minimaliseren voor DVDmax.
Gebruik ook eens de laatste BSplayer met overlay enabled, die vreet veel minder van je CPU en kun je minimaliseren voor DVDmax.
Ok, daar kan ik wat mee. tnx, Guys!
Pagina: 1