Toon posts:

CHMOD?

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik ervoor zorgen dat bezoekers de toegang tot een pagina wordt ontzegd maar ik deze wel via een script in een andere pagina kan includen met php?

Dit zou handig zijn ivm met de beveiliging van mijn pagina's.

Bedankt.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ten nulste: welkom op got
ten eerste: je zit in het verkeerde forum
ten tweede: je topicstart is nogal mager. Ga eerst een zelf zoeken op google
ten derde: je topictitel is waardeloos

conclusie: ga je eens verdiepen in de faq's die we hier hebben. Bovenaan elk forum staan ook een aantal stickies. Zo staat er Programming bijvoorbeeld dit topic:
Waar hoort mijn topic?

@Lupare
wat doe jij nu dan? heilige boon :/

[ Voor 66% gewijzigd door BasieP op 16-04-2007 20:51 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Je kunt ze ook gewoon in een map zetten die je beveiligd met .htaccess. Dit is waarschijnlijk makkelijker en veiliger.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:46:
Kan ik ervoor zorgen dat bezoekers de toegang tot een pagina wordt ontzegd maar ik deze wel via een script in een andere pagina kan includen met php?

Dit zou handig zijn ivm met de beveiliging van mijn pagina's.

Bedankt.
Ik zou zeggen probeer het ;) proberen doet geen pijn :) Je geeft in de TS-titel al chmod aan, lijkt me dat je heus wel weet hoe die te gebruiken ;)

@BassieP: you've GoT the message ;) :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 20:55 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:46:
Het meest handige is het bestand wat je wilt includen een directory hoger dan de htdocs map te plaatsen. (dus een map die onbereikbaar is voor iemand die de website bezoekt.
Of op een compleet andere plek op je server.

Via htaccess is leuk, maar je browser zou maar net wat nukken hebben en je htaccess file niet laden. Dan kunnen ze er gewoon bij (erg onwaarschijnlijk, maarja neem maar het zekere voor het onzekere).

[ Voor 24% gewijzigd door job op 16-04-2007 21:27 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BasieP schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:46:
ten nulste: welkom op got
ten eerste: je zit in het verkeerde forum
ten tweede: je topicstart is nogal mager. Ga eerst een zelf zoeken op google
ten derde: je topictitel is waardeloos
Dat mag best wat vriendelijker, zeker bij nieuwe(re) mede GoT-ters.

@Dingsken: Kijk even in onze Programming Beleid Quickstart om te zien wat wij verwachten van een topicstart; zoals je aldaar kunt lezen voldoet je topic op een aantal punten niet. Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar hou dan de quickstart even in de gaten als je een nieuw topic opent ;)
job schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:48:
Via htaccess is leuk, maar je browser zou maar net wat nukken hebben en je htaccess file niet laden. Dan kunnen ze er gewoon bij (erg onwaarschijnlijk, maarja neem maar het zekere voor het onzekere).
Huh :?

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 16-04-2007 21:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.