Hallo allemaal,
Sorry voor de vage topic titel, maar ik heb een probleem met mijn pc;
Een aantal weken geleden heb ik 1 gig DDR 400 (pc3200) bij mijn pc er ingestopt.(er zat 2x 512 mb in en de nieuwe was 1 reepje)
Ik had een paar dagen daarna last van dat die zomaar vast bleef lopen, nu zag ik dat mijn harde schijf stekker die in de harde schijf gaat beetje lam was, dus heb ik er een stekker uit het moederbord doos gepakt en toen aangesloten, alleen het probleem was dat ik een stekker te weinig had en ben ik naar de PC zaak gegaan en een voedingsplitter 1>2 gehaald en die in mijn pc gestopt, toen ik er achter kwam dat dat nog niet het probleem zou oplossen heb ik windows opnieuw geinstalleerd. Dit leek goed tegaan tot dat die weer vast liep.
Wat heb ik gedaan?
-Ik heb mijn geheugen getest met memtest alleen daar kwamen geen fouten uit.
-Windows opnieuw geinstalleerd
-Harde schijf stekker vervangen
-Sata kabel vervangen
-Ander geheugen er in gedaan
-Drivers geupdated
-Spanningen voeding na gekeken.(waren goed)
Specs
Amd athlon 4200+ Dual-core s939
ASUS a8n-e deluxe edition s939
XFX 7900 GT 256 mb 520/750
2 gig 400 ddr, 2x 512 mb 1x 1gig
Maxtor 160 gb
HKC Super Silent 400 watt voeding
Alvast bedankt!
Sorry voor de vage topic titel, maar ik heb een probleem met mijn pc;
Een aantal weken geleden heb ik 1 gig DDR 400 (pc3200) bij mijn pc er ingestopt.(er zat 2x 512 mb in en de nieuwe was 1 reepje)
Ik had een paar dagen daarna last van dat die zomaar vast bleef lopen, nu zag ik dat mijn harde schijf stekker die in de harde schijf gaat beetje lam was, dus heb ik er een stekker uit het moederbord doos gepakt en toen aangesloten, alleen het probleem was dat ik een stekker te weinig had en ben ik naar de PC zaak gegaan en een voedingsplitter 1>2 gehaald en die in mijn pc gestopt, toen ik er achter kwam dat dat nog niet het probleem zou oplossen heb ik windows opnieuw geinstalleerd. Dit leek goed tegaan tot dat die weer vast liep.
Wat heb ik gedaan?
-Ik heb mijn geheugen getest met memtest alleen daar kwamen geen fouten uit.
-Windows opnieuw geinstalleerd
-Harde schijf stekker vervangen
-Sata kabel vervangen
-Ander geheugen er in gedaan
-Drivers geupdated
-Spanningen voeding na gekeken.(waren goed)
Specs
Amd athlon 4200+ Dual-core s939
ASUS a8n-e deluxe edition s939
XFX 7900 GT 256 mb 520/750
2 gig 400 ddr, 2x 512 mb 1x 1gig
Maxtor 160 gb
HKC Super Silent 400 watt voeding
Alvast bedankt!